کد خبر: ۲۱۴۹۹۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۴
پیش‌بینی جدید قیمت دلار در روزهای آینده
رییس اسبق کانون صرافان با پیش‌بینی قیمت دلار در روزهای آینده، گفت: بازارساز سعی در کنترل قیمت و پایین نگه داشتن آن دارد.

بازار ارز به کدام سو می‌رود؟

اصغر سمیعی در گفت‌وگو با خبرآنلاین در پاسخ به این پرسش که قیمت دلار در روزهای آینده و بعد از تعطیلات چه مسیری را دنبال خواهد کرد؟ اظهار داشت: قیمت دلار همان‌طور قبلا عرض کرده بودم، بستگی به میزان دخالت بازارساز دارد.

بنا به این گزارش، معامله‌گران می‌گویند دلار چند روزی است که در یک محدوده خاص معامله می‌شود و حجم خرید و فروش‌ها به‌شدت کاهش پیدا کرده است.

در این‌میان، خبر از سرگیری مذاکرات بر سر مباحث پادمانی ایران در آژانس بین‌المللی انرژی اتمی توانست با ایجاد برخی گمانه‌ها و انتظارات مثبت از حجم معاملات بازار ارز تهران و در نتیجه آن از شدت نوسانات نرخ ارز بکاهد.

رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پس از دیدار با محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی کشور، اعلام کرد که گفت‌وگوها با ایران در خصوص شفاف‌سازی مسائل باقی‌مانده پادمانی از سرگرفته شد.

روز دوشنبه هفته جاری هر دلار آمریکا در بازار ۳۱ هزار و ۶۶۰ تومان بود و این در حالی است که روز شنبه با قیمت ۳۱ هزار و ۶۷۰ تومان فروخته می‌شد.

گزارش‌ها حاکی از آن است که از ابتدای مهر تاکنون قیمت دلار با رشد ۱۴۰ تومانی مواجه شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار