کد خبر: ۲۱۵۱۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان تهران:
واحدهایی که خط تولید آنها قدیمی است فقط در صورتی انتقال پیدا می کنند که خط تولید خود را به روز کرده باشند و هیچگونه آلودگی زیست محیطی نداشته باشد.
محمدرضا مس‌فروشان  در خصوص شهرک‌های جدید صنعتی گفت: مطابق تفاهمی که با استانداری و اتاق اصناف داشتیم عملیات جابجایی اصناف آلاینده و برخی صنایع به شهرک‌های جدید آغاز شده است و انتظار داریم طی ماه‌های آتی روند این جابجایی سرعت بیشتری به خود بگیرد.

وی ادامه داد: با توجه به نزدیکی این شهرک‌ها به تهران مهم‌ترین شرطی که باید اصناف و واحد‌ها آنرا رعایت کنند، رتبه برتر محیط زیستی است. در واقع سازمان محیط زیست باید این انتقال را تائید کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یکی دیگر از شرایط انتقال را بالا بردن کیفیت واحدها دانست و گفت: واحدهایی که خط تولید آنها قدیمی است فقط در صورتی انتقال پیدا می کنند که خط تولید خود را به روز کرده باشند و هیچگونه آلودگی زیست محیطی نداشته باشد.

مس‌فروشان با اعلام اینکه کار انتقال این واحدها شروع شده گفت: بر اساس اولویت بندی که اتاق اصناف ایران مشخص می‌کند و بعد از تائید سازمان محیط زیست این واحد ها منتقل می‌شوند.

وی نحوه تخصیص زمین‌ها را مطابق با قوانین شرکت شهرک‌های صنعتی دانست و گفت:هیچ تفاوتی در واگذاری این زمین ها با سایر شهرک‌های دیگر نیست.

منبع:ايلنا

نام:
ایمیل:
* نظر: