کد خبر: ۲۱۵۱۷۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۶
دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد که کلیه کلاس‌های درس دانشگاه صنعتی شریف از امروز دوشنبه مورخ ۱۱ مهر تا اطلاع ثانوی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

کلاس‌های دانشگاه شریف تا اطلاع ثانوی

دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد که کلیه کلاس‌های درس دانشگاه صنعتی شریف از امروز دوشنبه مورخ ۱۱ مهر تا اطلاع ثانوی به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

بنا بر تصمیم هیئت رئیسه دانشگاه صنعتی شریف، تردد دانشجویان دکتری به دانشگاه بلامانع و تردد دانشجویان کارشناسی‌ارشد منوط به تایید درخواست ایشان از طریق سامانه آموزش است.

دانشگاه صنعتی شریف اعلام کرد که با توجه به وقایع اخیر و ضرورت محافظت از دانشجویان و کاهش نگرانی‌ها، کلیه کلاس‌های درس از روز دوشنبه مورخ ۱۱ مهرماه به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

در پی ناآرامی های یکشنبه شب در دانشگاه صنعتی شریف و اطراف آن، امکان خارج شدن برای تعدادی از دانشجویان حاضر در محوطه دانشگاه فراهم نبود؛ که با تلاش مسئولان، تا ساعت یازده شب، دانشگاه بصورت کامل از دانشجویان تخلیه شد.

به گزارش ایسنا، دانشجویان خوابگاهی نیز در خوابگاه‌ها مستقر شدند و فضای درون دانشگاه آرام شده است. به گفته رسول جلیلی، رئیس دانشگاه شریف حال دانشجویان خوب است و خانواده‌های آنان تحت تاثیر شایعات رسانه‌های بیگانه قرار نگیرند.  
بنا بر این گزارش، تجمع برخی افراد غیر دانشجو در بیرون دانشگاه و حوالی خیابان آزادی منجر به ترافیک در آن محدوده شده بود که این افراد هم نهایتا با گاز اشک‌آور پلیس متفرق شدند.

عصر دیروز تجمعی در داخل دانشگاه برگزار شد که با شعارهای تند و ساختارشکنانه همراه بود. در حاشیه این تجمع دکتر محمدعلی زلفی‌گل، وزیر علوم نیز در دانشگاه حاضر شد و با دانشجویان و نیروهای پلیس اطراف دانشگاه گفت‌وگو کرد.
روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف،  با تایید خبر فوق اعلام کرد دانشجویانی که پشت در ورودی اصلی دانشگاه شریف در خیابان آزادی بودند، توانسته‌اند با وساطت وزیر از دانشگاه خارج شوند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار