کد خبر: ۲۱۵۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۲
اپلیکیشن متفاوتی تولید شده که نه تنها قادر به ثبت ویدئو است بلکه می تواند تغییراتی را برای زیباتر شدن در ویدئوها ایجاد کند.
کمپانی های فناوری به سمت تولید و عرضه اسمارت فون هایی پیش می روند که تمامی نیازهای کاربرانشان را پاسخگو باشند. اما از سوی دیگر، نرم افزارهای متنوع و متفاوتی نیز وارد بازار فناوری شده اند تا با داشتن امکانات جدید بتوانند نگاه های بیشتری را به خود جلب کنند. کاربران اسمارت فون ها با استفاده از اپلیکیشن های مخصوص ویرایش ویدئو می توانند افکت یا حالات مختلفی را به ویدئوها اضافه یا حذف کنند.

Weave برنامه جدیدی است که به کاربرانش اجازه می دهد با استفاده از ابزارهای ساده ویدئوهای خود را به ویدئوهایی هنری و زیبا تبدیل کنند. از قابلیت های این برنامه جدید که باعث شده از سایر برنامه های ادیت ویدئو متفاوت شود، می توان به ذخیره مراحل مختلف ویرایش شده اشاره کرد تا در زمانی دیگر به تکمیل یا ثبت تغییرات نهایی در آنها پرداخت. این ویژگی، یکی از قابلیت های منحصر به فردی است که تنها در برنامه های رایانه ها به چشم می خورد نه اپلیکیشن های اسمارت فون ها.

این برنامه علاوه بر ویرایش و همینطور افزودن افکت های مختلف به ویدئو می تواند به فیلمبرداری و همینطور ثبت ویدئو نیز بپردازد.

اپلیکیشن  Weave از ۶۰ حالت پیش فرض برای افزودن به ویدئوها پشتیبانی می کند که می تواند ترکیب جدیدی از افکت ها، قاب یا ویرایش موسیقی متن را در اختیار کاربرانش قرار دهد. در پایان، ویدئو ویرایش شده را می توان در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، یوتیوب، گوگل پلاس و ... به اشتراک گذاشت.


مهر

برچسب ها: برنامه ، ویدئو ، کاربر
نام:
ایمیل:
* نظر: