کد خبر: ۲۱۶۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۱
نصیری در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران گفت: اقدام تحولى در لرزه نگاری صورت گرفت که از این لرزه نگار‌ها برای شناسایی گسل‌های جدید استقاده می‌کنیم.

على نصیرى رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در آیین رونمایی از دستاوردهای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران اظهار کرد: امیدواریم تهران شهری ایمن و آماده باشد البته در طول این سالها تهران مسیر ایمنى را پیموده است.

وى افزود: اقدام تحولى در لرزه نگاری صورت گرفت که از این لرزه نگارها برای شناسایی گسل های جدید استقاده می کنیم.

نصیرى یادآور شد: طرح جامع پدافند غیرعامل شهر تهران با توجه به حساسیت و موقعیت بالای شهر تهران به عنوان پایتخت جمهوری اسلامی و لزوم اجرای طرح جامع پدافند غیر عامل شهر تهران و همچنین بر اساس برنامه پنج ساله شهر تهران، شهرداری تهران موظف شده است طرح پدافند غیر عامل شهر تهران را تدوین و تهیه کند.

وى بیان کرد: در این راستا در بهمن ماه ۱۳۹۸ قرارداد طرح جامع پدافند غیر عامل شهر تهران فی ما بین شرکت مهندسین مشاور نقش غدیر معماری و شهرسازی و مرکز مطالعات برنامه ریزی شهر تهران منعقد شد.

رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران ادامه داد: با بررسی بلایای گذشته به این نتیجه می رسیم که بسیاری از مشکلات و چالشهای بعد از وقوع بلایا به تکرار مشاهده می شود. یکی از راهکارهای بسیار تاثیر گذار جهت مدیریت مناسب بلایا استفاده از تجارب گذشته یا به عبارتی درس گرفتن از آنهاست.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار