کد خبر: ۲۱۶۸۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: اگر کارفرمایی بتواند یکی از مددجویان ما را مشغول به کار کند یا به او تسهیلات 150 میلیونی می دهیم، یا به آن کارفرما حق بیمه این فرد را با صورت ماهانه پرداخت خواهیم کرد.

مرتضی فیروزآبادی، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) در گفت‌وگو با خبرنگار گروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس درباره تسهیلات اشتغال زایی ویژه کارفرمایان، اظهار کرد: در حال حاضر تسهیلات کارفرمایی ما شامل ۲ بخش است، به این معنا اگر کارفرمایی بتواند یکی از مددجویان ما را مشغول به کار کند یا به او تسهیلات می دهیم که ۱۵۰ میلیون تومان است، یا آنکه به آن کارفرما حق بیمه این فرد با صورت ماهانه پرداخت خواهیم کرد.

 وی ادامه داد:کارفرمایانی که در مناطق محروم فعالیت دارند می توانند یک نفر از مددجویان کمیته امداد را مشغول به کارکنند و همزمان از تسهیلات ما و پرداخت بیمه کارگران بهره مند شوند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره) تأکید کرد: مبنای ما در توزیع فرصت های شغلی در استان‌ها، نرخ بیکاری استانها و جمعیت مددجوی کمیته امداد در آن منطقه است.

فیروزآبادی درباره شرایط دریافت تسهیلات بانکی از سوی مددجویان نیز گفت: اگر مراجعه کننده در 5 دهک پایین باشد، فاقد بیمه و شاغل نباشد و از تسهیلات اشتغال استفاده نکرده و منع نظام بانکی نداشته باشد می تواند از فرآیندهای اشتغال ما بهره مند شود و مناطق محروم اولویت بیشتری دارد.

پایان پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار