کد خبر: ۲۱۶۹۱۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۳
سرمربی تیم ملی به شاگردانش در مورد برخی مسائل تذکر داد.

کاروان تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در رقابت های جام جهانی عصر دوشنبه راهی قطر شد و بلافاصله اعضای تیم  در هتل محل اقامتشان مستقر شدند. بازیکنان دوشنبه شب را استراحت کردند و بعد از صرف شام راهی اتاق هایشان شدند. با این حال امروز اولین تمرین تیم ملی در قطر برگزار شد و بازیکنان در دو جلسه تمرین کردند. گزارش اتفاقات و حواشی حضور در تیم ملی در قطر را درگزارش زیر می خوانید.

تماس با ایران

بازیکنان تیم ملی بعد از رسیدن به هتل الریان و مستقر شدن ، بلافاصله با خانواده هایشان در ایران تماس گرفتند تا خبر سلامتی شان را به آن ها بدهند. با توجه به سخت گیری کیروش در مدت زمان حضور تیم ملی در قطر، بازیکنان خیلی نمی توانند در فضای مجازی فعالیت کنند ولی این اجازه را خواهند داشت تا به صورت مرتب با خانواده هایشان در تماس باشند و با آن ها حرف بزنند.

تمرین با تیم کامل

شاگردان کارلوس کی‌روش از امروز تمرینات خود را با حضور لژیونرها به منظور حضور قدرتمند در جام جهانی در این کشور برگزار کرده‌اند و شش روز دیگر  نخستین دیدار خود را در قطر برگزار خواهند.تمرین صبح ملی پوشان سبک بود و در سالن بدنسازی برگزار شد ولی تمرین عصر در زمین چمن برگزار خواهد شد.

هوای دوحه همچنان گرم است

در حالی که دمای هوا در ایران و بسیاری از کشورهای واقع در نیم کره شمالی رو به سردی گذاشته، هوا در قطر کاملا تابستانی است. دمای هوا در قطر در طول روز تا ۳۱ درجه سانتی‌گراد و در طول شب به ۲۴ درجه سانتی گراد می‌رسد. به این وضعیت باید رطوبت و شرجی هوا را هم اضافه کرد که در طول روز تا حدود ۴۰ درصد افزایش می‌یابد.

تجربیات شخصی کادر تیم ملی و اهالی رسانه در این کشور نشان می‌دهد در شرایط فعلی همچنان هوا برای ساکنان و مسافران حاضر در این کشور گرم است و در تمامی اماکن سرپوشیده و حتی در ورزشگاه‌ها از کولر و دستگاه‌های خنک کننده هوا استفاده می‌شود.

در واقع به علت همین شرایط بود که فیفا تصمیم به برگزاری جام جهانی در پاییز به جای بهار و تابستان گرفت اما همچنان هوا برای این مقطع از سال گرم است.

تذکر جدی کیروش به  ملی پوشان

کارلوس کیروش سرمربی تیم ملی نمی خواهد کوچکترین حاشیه ای برای تیمش ایجاد شود. کارلوس به همکارانش همه اتفاقات را رصد می کنند و به کوچکترین جزئیات هم اهمییت می دهند. کیروش در بدو ورود به قطر به ملی پوشان تذکر داد تا از هرگونه حاشیه ای دوری کنند و تمام تمرکزشان را روی تمرین و بازی های تیم ملی بگذارند. سرمربی تیم ملی از شاگردانش خواست تا هرکاری را در قطر با هماهنگی انجام دهند تا بی نظمی در اردو به وجود نیاید.

رضایت ملی پوشان از هتل تیم ملی

هتل الریان که تیم ملی در آن اقامت دارد، شاید بهترین و لوکس ترین هتل قطر نباشد ولی هتل خوبی است و همه امکانات لازم را دارد. از همین رو بازیکنان تیم ملی بعد از دیدن این هتل و امکاناتش ، ابراز رضایت کردند و حسابی به وجد آمدند.

ماکت کیروش و جهانبخش

به محض رسیدن کاروان تیم ملی به هتل الریان ، کارکنان هتل با پرچم های ایران به استقبال اعضای تیم ملی رفتند و به آن ها خوش آمد گفتند. همچنین در لابی هتل ماکتی از کارلوس کیروش به عنوان سرمربی و علیرضا جهانبخش به عنوان یکی از ستاره های تیم ملی قرار دادند که در نوع خودش جالب بود.

بازگشت مربی فنلاندی

میکو کوجالا، مربی فنلاندی سابق تیم ملی ایران که در جام‌های جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ هم همراه تیم ملی بود، در قطر به کادر فنی کی‌روش اضافه شد.

 با اعزام تیم ملی فوتبال ایران به قطر، میکو کوجالا، مربی بدنساز فنلاندی نیز به تیم ملی ایران اضافه شد و در تمرین صبح امروز (سه‌شنبه) بازیکنان را تمرین داد.

این مربی جوان سابقه همکاری با کارلوس کی‌روش در جام‌های جهانی ۲۰۱۴ و ۲۰۱۸ را دارد اما در بازگشت مجدد کی‌روش به تیم ملی به عضویت تیم ملی درنیامده بود. با این حال بعد از اعزام تیم ملی به قطر، کی‌روش از این مربی برای همکاری با تیم ملی ایران دعوت کرد.

ملی پوشان مقابل دوربین فیفا

 تیم ملی  امشب قرار است در مراسمی که فیفا برنامه‌ریزی کرده شرکت کند تا تصاویر مورد نیاز فیفا ثبت شود.

طبق برنامه این مراسم از ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در هتل محل اقامت تیم‌ ملی در دوحه با حضور تیم رسانه‌ای فیفا برگزار می‌شود و قرار است از بازیکنان تصاویر پرتره ثبت شود تا در تصاویر ترکیب‌های قبل از بازی و عکسهای رسمی فیفا مورد استفاده قرار گیرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار