کد خبر: ۲۱۷۲۱۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۷
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: فردا دوشنبه در تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز پردیس، دماوند و فیروزکوه مهدهای کودک و پیش‌دبستانی‌ها تعطیل خواهند بود و مدارس در مقطع ابتدایی غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.

تعطیلی مهدهای کودک و پیش‌دبستانی تهران؛ مدارس غیرحضوری شد

 عابد ملکی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران در تشریح مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران گفت: مهدهای کودک و پیش‌دبستانی فردا (دوشنبه) 30 آبان‌ماه تعطیل خواهند بود. همچنین مدارس در مقطع ابتدایی به صورت غیرحضوری و مجازی دایر خواهند بود.

وی افزود: این مصوبه برای تمامی شهرستان‌های استان تهران به جز پردیس، دماوند و فیروزکوه اجرایی خواهد شد.

وی تاکید کرد: برای فردا فعالیت‌های ورزشی در فضاهای باز ممنوع است و فروش مجوز روزانه طرح و ترافیک توسط شهرداری تهران از فردا دوشنبه تا روز چهارشنبه ممنوع خواهد بود.

شهروندان ضمن همکاری از ترددهای غیرضرور خودداری کنند و در صورت لزوم حتما از ماسک مناسب n95 استفاده کنند.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، تا پایان هفته در مناطق پر تردد شهری، قسمت‌های مرکزی، غربی و جنوبی استان افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا همچنین کاهش دما از چهارشنبه (۲ آذر) پیش‌بینی می‌شود.

با بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی تصاویر ماهواره‌ای و خروجی مدل‌های پیش‌یابی عددی از امروز(۲۹ آبان ماه) تا پایان هفته به دلیل جو نسبتا پایدار و عدم وزش باد قابل ملاحظه در مناطق پر تردد شهری، قسمت‌های مرکزی، غربی و جنوبی استان افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

برای روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه ( ۱ و ۲ آذرماه) در بیشتر مناطق استان افزایش ابرناکی مورد انتظار است.

طی امروز و فردا (۲۹ و ۳۰ آبان ماه) تغییر محسوس در دما مشاهده نمی‌شود و از روز چهارشنبه (۲ آذرماه) کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ایستگاه فیروزکوه با کمینه دمای ۴- درجه سانتیگراد سردترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا (۳۰ آبان) صاف گاهی وزش باد همراه با غبار محلی و در بعضی ساعات غبارآلود با حداقل دمای ۸ و حداکثر دمای ۱۷ درجه سانتیگراد و طی ‌سه‌شنبه (اول آذرماه) قسمتی ابری همراه با غبار محلی، در بعدازظهر افزایش ابر و در بعضی ساعات غبارآلود با حداقل دمای ۹ و حداکثر دمای ۱۶درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار