کد خبر: ۲۱۷۲۵۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹
وی ادامه داد: چنانچه ارگان و نهادی خواستار سقف بالاتری باشد می‌تواند با ثبت یک درخواست سقف بدهی را افزایش بدهد.
سخنگوی شرکت مخابرات خاطر نشان کرد: شایسته است که موسسات دولتی به‌جای استفاده ابزاری از رسانه‌ها نسبت به پرداخت بدهی‌ها خود اقدام و در صورت نیاز مسائل مربوط را کانال‌ها مخابرات دنبال کنند و موضوع پیش آمده ارتباطی با رای این شورا درباره شرکت ملی مخابرات ندارد.
 
محمدرضا بیدخام در گفت‌وگو با ایلنا، در پاسخ به دلایل قطعی تلفن‌های  شورای رقابت از سوی شرکت مخابرات، گفت: بر اساس مصوبه 207 ابلاغیه از سوی سازمان تنظیم مقررات شرکت مخابرات مکلف است چنانچه حد نصاب کارکرد مشتریان از سقف تعیین شده بالاتر رود به صورت سیستماتیک و خودکار خطوط ابتدا به‌صورت یک طرفه سپس به صورت دو طرفه قطع شود.
 
وی ادامه داد: چنانچه ارگان و نهادی خواستار سقف بالاتری باشد می‌تواند با ثبت یک درخواست سقف بدهی را افزایش بدهد.
 
سخنگوی شرکت مخابرات با انتقاد از رسانه‌ای کردن قطعی تلفن‌های شورای رقابت، گفت: تعدادی از خطوط این شورا مطابق با قوانین به علت بدهی قطع شده و موضوع مورد بررسی قرار و باتوجه به شورا سقف کارکرد خطوط افزایش پیدا کرد و در حال حاضر شماره‌ها وصل است.
 
بیدخام تاکید کرد: شایسته است که موسسات دولتی به‌جای استفاده ابزاری از رسانه‌ها نسبت به پرداخت بدهی‌ها خود اقدام و در صورت نیاز مسائل مربوط را کانال‌ها مخابرات دنبال کنند و موضوع پیش آمده ارتباطی با رای این شورا درباره شرکت ملی مخابرات ندارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار