کد خبر: ۲۱۷۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۱
ایران هتل آنلاین - هتل - همدان - گردشگری - سفر
در سفر به اولین پایتخت ایران یعنی شهر همدان که یادگار تاریخ و فرهنگ ایران است برای بازدید از تمام آثار تاریخی آن ممکن است فرصت کافی نداشته باشید.

بهترین هتل های همدان در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری

در سفر به اولین پایتخت ایران یعنی شهر همدان که یادگار تاریخ و فرهنگ ایران است برای بازدید از تمام آثار تاریخی آن ممکن است فرصت کافی نداشته باشید. بهتر است از میان بهترین هتل های همدان در آنهایی که نزدیک به مکان‌ها و جاذبه‌های تاریخی هستند اقامت کنید تا زمان کمتری در رفت‌وآمد باشید.

همدان از تاریخی‌ترین و زیباترین شهرهای توریستی ایران است که آثار باستانی زیادی دارد. هر ساله توریست‌ها و گردشگران زیادی برای بازدید از مکان‌های دیدنی و طبیعت زیبای آن به این شهر سفر می‌کنند. در یک سفر چندروزه به همدان با اقامت در هتل‌های نزدیک به جاذبه‌های دیدنی، هزینه‌ و زمان کمتری برای رفت‌وآمد صرف خواهید کرد.

سفر به همدان در تمام طول سال هیجانی فراموش‌نشدنی دارد که با اقامت در بهترین هتل های همدان در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری، لذت سفر چندین‌برابر می‌شود. در ادامه به معرفی این هتل‌ها می‌پردازیم تا انتخاب مناسبی برای اقامت در شهر تاریخی همدان داشته باشید.

هتل جهانگردی علیصدر

اکثر مکان‌های دیدنی همدان در محدوده شهر قرار دارند اما غار‌علیصدر یکی از معروف‌ترین و زیباترین جاذبه‌های گردشگری همدان در فاصله ۷۳ کیلومتری شهر همدان قرار دارد. برای بازدید از این غار طبیعی زیبا، باید از مرکز شهر همدان حدود یک ساعت رانندگی کرد.

موقعیت جغرافیایی غار‌علیصدر باعث شده که گردشگران بسیاری به‌دلیل خوش ‌آب‌وهوایی این منطقه، از استان همدان تمایل به اقامت در هتل علیصدر را داشته باشند. هتل جهانگردی علیصدر همدان گزینه مناسبی برای اقامت در این منطقه زیبا و چشمگیر است که می‌توان اقامتی دلنشین همراه با آب‌وهوایی بسیار مطبوع را تجربه کرد.

این هتل دارای اتاق‌های دو الی چهارتخته با دکوراسیونی ساده و صمیمی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. امکانات اتاق‌های هتل شامل تلویزیون، یخچال، سیستم گرمایشی و سرمایشی، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی، اینترنت و... است. رستوران هتل با سرو صبحانه، نهار و شام از گردشگران و مسافران عزیز پذیرایی می‌کند. هتل دوستاره علیصدر با قدمتی طولانی و موقعیت مکانی و جغرافیایی عالی جزء بهترین هتل های همدان می‌باشد.

بهترین هتل های همدان در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری

هتل گنجنامه همدان

مجموعه گنجنامه همدان از مهم‌ترین جاذبه‌های دیدنی همدان است که گردشگران زیادی را به ‌خود جذب می‌کند. مجموعه گنجنامه از بخش تاریخی سنگ نوشته‌های هخامنشی و فضاهای مفرح و شاد مانند تله‌کابین، غار آکواریوم، سورتمه، شهربازی، مرکز خرید و آبشار تشکیل شده است.

این مجموعه در فاصله ۹ کیلومتری از مرکز شهر همدان قرار دارد که با اتومبیل ۲۰ دقیقه زمان لازم است تا به مجموعه گنجنامه برسید. هتل گنجنامه در این مجموعه فرهنگی تفریحی واقع شده است که میزبان مهمانان مجموعه دیدنی گنجنامه است.

هتل سه‌ستاره گنجنامه دارای ۲۰ واحد اقامتی ۵۰ متری، به‌صورت سوئیت پذیرای گردشگران و مسافران است تا با اقامتی عالی و دلچسب از مجموعه گنجنامه بازدید کنند. این هتل در لیست بهترین هتل‌ های همدان قرار دارد و به‌دلیل قرار داشتن در مجموعه تفریحی گنجنامه از امکانات رفاهی و تفریحی بسیار خوبی برای اوقات‌فراغت مهمانان برخوردار است.

امکانات هر سوئیت شامل: آشپزخانه جهت پخت‌وپز، سرویس‌کامل خواب و مبلمان، یخچال، تلویزیون و مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی می‌باشد در داخل هتل رستوران، مرکزخرید، تلفن در لابی، پذیرش ۲۴ ساعته، پارکینگ، فضای سبز، خدمات پزشکی و... جهت رفاه مهمانان تعبیه شده است.

هتل بین‌المللی باباطاهر

این هتل لوکس تنها چندقدم با آرامگاه باباطاهر فاصله دارد و نزدیک‌ترین هتل به این مکان دیدنی در همدان است. هتل باباطاهر تنها هتل پنج‌ستاره همدان و همجوار با آرامگاه باباطاهر می‌باشد که چشم‌انداز پنجره‌های هتل به سمت آرامگاه این شاعر پرآوازه باز می‌شود. هتل بین‌المللی باباطاهر علاوه‌بر موقعیت مکانی ویژه دارای امکانات و خدمات بسیار خوبی است و از بهترین هتل‌ های همدان به‌شمار می‌رود.

این هتل از چهارطبقه و ۱۳۰ واحد اقامتی با امکاناتی مدرن و تجهیزاتی کامل تشکیل شده است که اقامتی راحت و آسوده برای مهمانان خود رقم می‌زند. واحدهای اقامتی هتل به‌صورت اتاق یک‌تخته، دوتخته روف‌گاردن، دوتخته با چشم‌انداز، سه‌تخته و چهار‌تخته با چشم‌انداز یا به‌صورت روف‌گاردن، سوئیت چهارتخته جونیور، سوئیت چهارتخته و یک‌خوابه لاکچری و سوئیت پنج‌تخته امپریال است.

امکاناتی که هتل باباطاهر برای رفاه و تفریح و همچنین سفرهای کاری مهمانان خود درنظر گرفته شامل سالن همایش و تالارهای پذیرایی با امکانات کامل و لوکس پذیرایی، سالن بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی، دو رستوران ایرانی و بین‌المللی و... ازجمله خدمات رفاهی و تفریحی هتل برای مهمانان است. این هتل پنج‌ستاره با گنبد علویان، حمام تاریخی قلعه و موزه تاریخ طبیعی نیز فاصله کمی دارد.

بهترین هتل های همدان در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری

هتل پارسیان بوعلی

هتل پارسیان بوعلی همدان در فاصله نزدیک با آرامگاه ابوعلی سینا یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های استان همدان قرار دارد. هتل بوعلی از مجموعه هتل‌های پارسیان در شهر همدان است که دارای واحدهای اقامتی لوکس و شیک می‌باشد. این هتل چهارستاره از روزهای قبل از انقلاب شروع به فعالیت کرده و از باسابقه‌ترین هتل‌های همدان به‌شمار می‌رود.

هتل بوعلی به عنوان یکی از بهترین هتل های همدان، میزبان شایسته‌ای برای مهمانان شهر همدان است. موقعیت مکانی هتل کمترین فاصله را با آرامگاه ابوعلی سینا دارد. ساختمان هتل در بین دو باغ بنا شده که چشم‌اندازی بسیار زیبا و آب‌وهوایی مطبوع برای اقامت دارد.

هتل پارسیان بوعلی از دو ساختمان مجزا با ۳۶ واحد اقامتی و سوئیت تشکیل شده که از امکانات رفاهی بسیار خوبی برخوردار است. اتاق‌های این هتل مشرف به فضای سبز باغ هستند. واحدهای اقامتی هتل بوعلی شامل اتاق‌های یک نفره، دوتخته، سه‌تخته و چهارتخته می‌باشد. چیدمان لوکس اتاق‌ها رضایت خوب مهمانان را به‌همراه داشته است.

واحدهای این هتل دارای امکاناتی از قبیل یخچال، تلویزیون، اینترنت، مجهز به ‌سیستم تهویه، سیستم اعلام حریق، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی و... است. از دیگر امکانات هتل می‌توان به دو رستوران با دو منو متنوع ایرانی و فرنگی، کافی‌شاپ، تالار شیشه‌ای، پذیرش ۲۴ ساعته، اینترنت پرسرعت، شبکه پخش‌فیلم، پارکینگ و... اشاره کرد.

هتل پارسیان همدان

هتل پارسیان همدان در میدان قائم بالاتر از ورودی تپه عباس‌آباد واقع شده که تا مجموعه تفریحی و توریستی تپه عباس‌آباد فقط ۴ دقیقه با خودرو فاصله است. هتل پارسیان در منطقه خوش آب‌وهوای شهر همدان و نزدیک به مجموعه توریستی و تفریحی عباس‌آباد قرار دارد.

این هتل چهارستاره، زیباترین چشم انداز را به منظره شهر همدان دارد و با امکانات بسیار خوبی که برای مهمانان خود در نظر گرفته در لیست بهترین هتل های همدان قرار گرفته است. آب‌وهوای خوب، منظره متفاوت و نزدیکی آن به منطقه تفریحی عباس‌آباد از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این هتل می‌باشد.

این هتل به تازگی بازسازی شده و امکانات و وسایل آن کاملا مجهز و به‌روز شده است. امکانات خارج از واحدهای اقامتی هتل شامل رستوران پارس در لابی هتل با محیطی گرم و دوستانه و باصفا، رستوران آبشار، کافی‌شاپ، سالن اجتماعات با نورپردازی زیبا و ظرفیت ۵۰۰ نفر از جمله امکانات خاص هتل می باشد.

واحدهای اقامتی هتل شامل اتاق‌های یک‌تخته، دوتخته دبل و توئین و سوئیت سه‌تخته است. برای تمام مهمانان هتل، صبحانه به‌صورت رایگان سرو می‌شود. رستوران‌های هتل برای صرف نهار و شام آماده پذیرایی از مهمانان هستند.

بهترین هتل های همدان در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری

هتل امیران

هتل نوساز و بین‌المللی امیران نزدیک‌ترین هتل به مجسمه شیرسنگی، یکی از جاذبه‌های گردشگری شهر همدان است. واحدهای اقامتی هتل امیران شامل اتاق‌های یک‌تخته، دوتخته تویین و دبل، سه‌تخته و سوئیت‌های امپریال دوخوابه و سوئیت‌های دوخوابه پنج‌نفره می‌شود.

امکانات این هتل لوکس شامل اینترنت پرسرعت، پارکینگ، استخر، کافی‌شاپ، رستوران و اتاق‌های هتل مجهز به سیستم گرمایشی و سرمایشی، اینترنت، تلویزیون، یخچال، چای‌ساز، میزآرایش، حمام و سرویس بهداشتی فرنگی و... است. هتل چهارستاره امیران جزء لوکس‌ترین و  بهترین هتل های همدان به‌شمار می‌رود.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار