کد خبر: ۲۱۷۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵
در ادامه طرح‌های فروش فوق‌العاده و فروش فوری خودروسازان، سایپا طرح جدید فروش بدون قرعه‌کشی خودروی کوییک را رونمایی کرده است. اما ثبت نام کوییک بدون قرعه کشی چه شرایطی دارد؟

به گزارش تجارت‌نیوز، ثبت نام بدون قرعه‌کشی خودروی کوییک از امروز صبح آغاز شده است.

در این طرح فروش فوق‌العاده دو محصول کوییک آر و کوییک معمولی سایپا عرضه می‌شود و ثبت‌نام تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

بر ایاس بخشنامه‌ای که سایپا منتشر کرده است قیمت کارخانه کوییک R 178 میلیون و 188 هزار تومان است و مشتریان می‌توانند این خودروها را در رنگ‌های سفیدقرمز، مشکی قرمز، سفید مشکی، نقره ای مشکی و کرم مشکی دریافت کنند.

قیمت کوییک آر کارخانه در حالی 178 میلیون تومان است که قیمت بازار کوییک آر 236 میلیون تومان است. این یعنی قیمت کارخانه و بازار آزاد این خودرو، 58 میلیون تومان است.

همچنین قیمت خودرو کوییک معمولی 168 میلیون و 242 هزار تومان است و فقط در رنگ سفید عرضه می‌شودو. قیمت کوییک معمولی در بازار آزاد هم 210 میلیون تومان است که 42 میلیون تومان اختاف دارد.

نکته9 مهمی که درباره طرح فروش کوییک وجود دارد این است که این فروش در دو طرح ویژه مشتریان عادی و قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اجرا می‌شود که امکان پیش ثبت نام در طرح‌‌های مربوط به قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت به مدت 7 روز فعال بوده و در خصوص ثبت نام سایر روش‌‌های فروش تا زمان تکمیل ظرفیت امکان ثبت نام وجود دارد.

همچنین گفته شده که این خودروها به مدت 90 روز یعنی سه ماه کاری تحویل داده می‌شود.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار