کد خبر: ۲۱۸۴۳
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶
برگزاری دو نمایشگاه بین المللی و یک همایش مهم اقتصادی در جزیره کیش، نگین خلیج فارس را به کانون توجه برای جذب سرمایه گذاریهای جدید در دوران پسا تحریم بدل کرده است.
  • جزیره کیش از امشب و به مدت ٣ روز میزبان چند رویداد بزرگ اقتصادی با رویکرد جذب سرمایه گذاریهای جدید در دوران پساتحریم است.

  • وزارتخانه های اقتصادی دولت ، در کنار فعالان بازار سرمایه ایران در دومین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه، بازار سرمایه و خصوصی‌سازی و همچنین هفتمین نمایشگاه بین‌المللی فرصتهای سرمایه‌گذاری کشور در جزیره کیش حضور فعالی دارند.

    براساس این گزارش فعالان دولتی و خصوصی اقتصاد ایران، با حضور در نمایشگاههای مورد اشاره  با ارائه اطلاعات لازم، پاسخگوی پرسشهای بازدیدکنندگان از جمله؛ سهامداران ، سرمایه‌گذاران حقوقی و حقیقی، شرکتها و مؤسسات سرمایه‌گذار و صاحبان طرحها و طرحهای سرمایه‌ پذیر هستند.

    گفتنی است که نمایشگاههای مذکور با حضور ارکان بازار سرمایه، بانکها، مؤسسات تأمین مالی و دیگر شرکتها و سازمانهای فعال کشور در حوزه بازار سرمایه و دست‌اندرکاران طرحهای سرمایه‌گذاری کشور، سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی به همراه نشستهای تخصصی در حوزه بازار و سرمایه و معرفی فرصتهای سرمایه‌گذاری توسط متولیان و دست‌اندرکاران این امر از هجدهم تا بیست‌ویکم آبانماه به صورت همزمان در محل دائمی نمایشگاههای بین‌المللی کیش برپاست.

    همچنین همایش اقتصاد ایران در پسا تحریم، کیش دروازه ورود ، همزمان با برگزاری هفتمین نمایشگاه معرفی فرصتهای سرمایه گذاری کشور و دومین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک، بیمه و خصوصی سازی در روزهای ۱۹ و ۲۰ آبانماه در جزیره کیش برگزار می شود.

    در روز نخست این همایش، سخنرانی با موضوع تصویر وضع اقتصاد ایران در پسا تحریم آغازگر برنامه ها خواهد بود و پس از آن سه پنل با موضوعهای بررسی راهکارهای جذب سرمایه گذاری خارجی و رفع چالشهای حقوقی و سیاسی در عصر پسا تحریم، نحوه اتصال بازار بورس ایران به بازار جهانی و استراتژیهای تعاملات مالی در عصر پساتحریم، بررسی راهکارهای توسعه تجارت، مشوقها و موانع در مناطق آزاد در عصر پساتحریم و فرصتهای سرمایه گذاری کیش و در نهایت سخنرانی تفاوت ابزارهای تأمین مالی و سرمایه گذاری در ایران در قیاس با ابزارهای بین المللی در پسا تحریم برگزار خواهد شد.

     حضور سفیران ١١ کشور

    در این دو نمایشگاه که روزهای ١٨ تا ٢١ آبانماه در مرکز نمایشگاههای بین المللی جزیره کیش و همچنین همایش اقتصاد ایران در پسا تحریم، کیش دروازه ورود در روز های ١٩ و ٢٠ آبانماه در مرکز بین المللی همایشهای کیش برگزار می شوند، ١١ سفیر از کشورهای تونس، پاکستان، اردن، ویتنام، قرقیزستان، سوئد، مصر، اندونزی، عراق، عمان و افغانستان حضور خواهند داشت.

    معرفی فرصتهای سرمایه گذاری کشور و جذب سرمایه گذاران خارجی ،تحقق رونق و اشتغال در مناطق آزاد اقتصادی و تجاری ایران، جذب سرمایه گذاران خارجی، توسعه و انتقال دانش و فناوریهای روز جهان و معرفی فرصتهای سرمایه گذاری در کشور از اهداف برگزاری این دو رویداد است.

    بر پایه این گزارش، در این دو رویداد اقتصادی ١٨٥شرکت داخلی و ١٥ شرکت خارجی از کشورهای سوییس، هلند، انگلستان، آلمان، فرانسه، امارات، چین، کانادا و همچنین نمایندگان، سرمایه گذاران و مدیران ٤٠ شرکت خارجی در حوزه بانک، بورس و بیمه حضور خواهند داشت.

    معرفی ظرفیتهای جذب سرمایه گذاری از طریق خصوصی سازی در دوران پسا تحریم ، معرفی ظرفیتهای سرمایه گذاری در صنعت پتروشیمی در دوران پساتحریم ، سرمایه گذاری خارجی ، قوانین ، مقررات و شیوه ها ، معرفی ظرفیتهای سرمایه گذاری در حوزه میراث فرهنگی و گردشگری از جمله نشستهای تخصصی است که سازمانهای مختلف در طول نمایشگاه آن را برگزار می کنند.

منبع:شانا
برچسب ها: کیش ، انرژی ، تجارت آنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر: