کد خبر: ۲۱۸۷۸۹
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۱
ماجرای حضور مخبر در جلسه سران قوا چه بود؟
حضور محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری در جلسه روز شنبه سران قوا و گزارش او از وضعیت کشور در حوزه سرمایه‌گذاری، کنترل تورم و پیشران‌های اقتصادی با حواشی همراه بود و برای برخی سوال ایجاد کرد.

تاکید بر ضرورت تقویت ثبات اقتصادی و تداوم کاهش نرخ تورم

سران سه قوه در نشست بعد از ظهر امروز شنبه که در محل دفتر رئیس جمهور برگزار شد، مهمترین مسائل و موضوعات کشور را مورد بحث و تبادل نظر قرار دادند.

در این جلسه که با حضور آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، دکتر محمدباقر قالیباف و حجت الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی‌اژه‌ای برگزار شد، دکتر محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور گزارشی از پیشرفت‌های کشور در حوزه سرمایه‌گذاری، کنترل تورم و پیشران‌های اقتصادی ارائه کرد و روسای قوای سه‌گانه بر ضرورت تقویت ثبات اقتصادی، ادامه کاهش نرخ تورم و توسعه و تقویت سرمایه‌گذاری تاکید کردند.

حضور محمد مخبر معاون اول رییس جمهوری در جلسه روز شنبه سران قوا و گزارش او از وضعیت کشور در حوزه سرمایه‌گذاری، کنترل تورم و پیشران‌های اقتصادی با حواشی همراه بود و برای برخی سوال ایجاد کرد.

به رسم معمول در جلسه سران سه قوه که به صورت دوره‌ای هر بار یکی از سران میزبانی آن را برعهده دارد، یکی از مسوولان به فراخور موضوع جلسه که عمدتا یکی از مسایل مبتلابه کشور است با نظر روسای قوا، برای ارایه توضیحات و نقطه نظرات خود در جلسه حاضر می‌شود که پیش از این نیز محسن رضایی معاون اقتصادی رییس جمهور و مسعود میر کاظمی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در این جلسات حاضر شده بودند.

در جلسه روز گذشته سران سه قوه که سید ابراهیم رییسی ریاست آن را بر عهده داشت، در همین چارچوب محمد مخبر در جلسه حاضر شد و جایگاه وی در جلسه نیز می‌تواند نمایانگر این موضوع باشد؛ چراکه بر اساس پروتکل‌های معمول در این نوع نشست‌ها رییس‌جمهور به عنوان میزبان در کنار پرچم ایران نشسته بود و محل تعبیه شده برای روسای قوای مقننه و قضاییه نیز به عنوان میهمان در دو جهت میزبان قرار داشت و محمد مخبر نیز به عنوان مسوولی که قرار بود به روسای سه قوه گزارش دهد در مقابل آنها جای گرفته بود.

روز گذشته (شنبه) محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور در نشست سران سه قوه که در محل دفتر رئیس جمهور برگزار شد، گزارشی از پیشرفت‌های کشور در حوزه سرمایه‌گذاری، کنترل تورم و پیشران‌های اقتصادی ارائه کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار