کد خبر: ۲۱۸۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۸
همه افراد عاشق کادو گرفتن هستند و به همین دلیل، هدایای تبلیغاتی نقش پررنگی در جذب مشتری به سوی‌ کسب‌وکارها دارند. البته همیشه لازم نیست هزینه بسیاری برای خرید هدایای تبلیغاتی بپردازید؛

معرفی هدایای تبلیغاتی با قیمت مناسب

همه افراد عاشق کادو گرفتن هستند و به همین دلیل، هدایای تبلیغاتی نقش پررنگی در جذب مشتری به سوی‌ کسب‌وکارها دارند. البته همیشه لازم نیست هزینه بسیاری برای خرید هدایای تبلیغاتی بپردازید؛ مهم این است که کادوی تبلیغاتی شیک و کارآمد باشد و مشتری با هر بار استفاده از آن، کسب‌وکار شما را به خاطر بیاورد. در ادامه، سعی کرده‌ایم چند هدیه تبلیغاتی با قیمت مناسب اما کارآمد را معرفی کنیم. بعد از خواندن این مقاله، دقیقاً خواهید دانست که کدام هدیه تبلیغاتی مناسب کسب‌وکار شماست. 

قلم و خودکار؛ کاربردی‌ترین هدیه تبلیغاتی

خودکار از جمله وسایل پراستفاده و کاربردی است که قیمت بسیار مناسبی دارد و اکثر کسب‌وکارها، در هنگام خرید هدیه تبلیغاتی، آن را انتخاب می‌کنند. خودکارهای تبلیغاتی در سه دسته خودکار پلاستیکی، فلزی و ست خودکار و اتود جا می‌گیرند که باتوجه‌به بودجه‌تان، می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب و نام برند و کسب‌وکارتان را روی خودکار حک کنید. 

خودکار؛ بهترین پیشنهاد هدایای تبلیغاتی

هولدر گوشی؛ بهترین هدیه تبلیغاتی مدرن

شاید خرید فلش مموری تبلیغاتی یا کالاهای دیجیتال دیگر هزینه‌بر باشد؛ اما با پرداخت مبلغی اندک می‌توانید هدایای تبلیغاتی مرتبط با وسایل دیجیتال مانند هولدر گوشی بخرید. هولدر گوشی جای کافی برای چاپ برند و لوگوی کسب‌وکارتان را دارد و بسیار کاربردی است. نگهدارنده گوشی موبایل جنس‌های گوناگونی دارد. هرچه کیفیت و عمر مفید نگهدارنده گوشی موبایل تبلیغاتی بالاتر باشد، لوگو و کسب‌وکارتان نیز بیشتر دیده خواهد شد. پس کمیت را فدای کیفیت نکنید و از فروشگاه‌های معتبری چون توکاگیفت خرید کنید. 

سررسید تبلیغاتی؛ یکی از هدایای تبلیغاتی خاص و کلاسیک

یکی از هدایای تبلیغاتی که از قدیم تاکنون طرفداران بسیاری داشته، سررسیدهای تبلیغاتی است. ایام آخر سال بهترین فرصت برای ارسال سررسیدهای تبلیغاتی به مخاطبان هدف کسب‌وکار است؛ البته باید کمی زودتر از عید، از سایت‌های آنلاین فروش سررسید تبلیغاتی، سفارش خود را ثبت کنید. همچنین برای تشکر از کارمندان و مدیران ارشد نیز می‌توانید از سررسید تبلیغاتی استفاده کنید. روی هر صفحه از سررسید برند خود را چاپ کنید و برای طراحی جلد تقویم وقت بگذارید. سررسید رومیزی، رحلی، خشتی و جیبی از رایج‌ترین سررسیدهای تبلیغاتی‌اند.   

دفترچه‌یادداشت؛ رایج‌ترین پیشنهاد هدایای تبلیغاتی به کسب‌وکارها

دفترچه‌های کوچک و بزرگ بهترین هدیه برای سمینارها و نشست‌های تبلیغاتی‌اند. باتوجه‌به بودجه و برندتان، می‌توانید تعداد صفحات، جنس روکش و ابعاد دفترچه را سفارشی کنید. برای مثال دفترچه‌های جلد کاغذی ساده، ارزان‌تر از دفترچه یادداشت سیم‌دار جلد سخت‌ هستند. توصیه می‌کنیم در صورت امکان، ست دفترچه و خودکار را با هم تهیه کنید تا کسب‌وکارتان بیشتر دیده شود. 

تقویم اختصاصی؛ هدایای تبلیغاتی خاص

لیوان و ماگ تبلیغاتی؛ کاربردی و زیبا

اکثر افراد برای خود لیوان و ماگ شخصی مخصوصی دارند. اگر برند شما روی این لیوان حک شده باشد، در مدت زمان کوتاهی، نتیجه‌ای فوق‌العاده خواهید گرفت. لیوان‌های تبلیغاتی یخی یا همان شیشه‌ای مات از قدیمی‌ترین هدایای تبلیغاتی محسوب می‌شوند که قیمت به‌صرفه و مناسبی دارند. علاوه‌بر این، ماگ‌ یا لیوان سرامیکی پرطرفدارتر از لیوان شیشه‌ای است و برای هدیه به کارمندان گزینه مناسبی محسوب می‌شود. به جز این دو جنس، لیوان نشکن abs نیز وجود دارد که از پلاستیک فشرده ساخته شده و بسیار مقاوم است. نکته بسیار مهم، کیفیت چاپ و لیوان است تا به بهترین نتیجه ممکن برسید و بعد از مدتی لوگوی شما از لیوان پاک نشود. توصیه می‌کنیم برای خرید لیوان‌های تبلیغاتی ارزان و باکیفیت، سری به فروشگاه توکاگیفت بزنید.

جاسوئیچی فلزی باکیفیت؛ متنوع‌ترین هدیه تبلیغاتی

جاسوئیچی از هدایای تبلیغاتی ارزان‌قیمت و در عین حال کاربردی و به‌شدت ماندگار است. روی جاسوئیچی، نام برند و لوگوی خود را حک کنید تا کسب‌وکارتان بیشتر دیده شود. مزیت این هدیه تبلیغاتی، طرح‌های بسیار متنوع جاسوئیچی است. حتی برخی از جاسوئیچی‌ها ابزارهای کاربردی مانند پیچ‌گوشتی، چکش و چاقو دارند که شانس دیده شدن برند را دوچندان می‌کنند. 

ساک دستی پارچه‌ای؛ مشهورترین گزینه در هدایای تبلیغاتی با قیمت مناسب

ساک‌های دستی یکی از پرطرفدارترین و پربازده‌ترین روش‌های تبلیغاتی به حساب می‌آیند. دلیل این محبوبیت، کاربردی بودن ساک دستی برای همه افراد به‌ویژه طرفداران محیط زیست است. ساک‌ها پتانسیل قابل‌توجهی برای تبلیغ برند دارند و بهترین مکان برای شعار کسب‌وکارتان هستند. اگر کسب‌وکار کوچکی دارید و می‌خواهید کمپین تبلیغاتی خود را آغاز کنید، ساک‌های پارچه‌ای گزینه‌ای عالی محسوب می‌شوند. 

بگ؛ هدایای تبلیغاتی خلاقانه

جاکارتی تبلیغاتی؛ هدیه‌ای عالی برای همه افراد

بسیاری از افراد، کارت‌های بانکی و اعتباری را در جاکارتی قرار می‌دهند تا نظم بیشتری داشته باشد و راحت‌تر به کارت‌های خود دسترسی پیدا کنند. باتوجه‌به قیمت به‌صرفه و مناسب جاکارتی، گزینه مناسبی برای هدیه تبلیغاتی است. هرچقدر جنس جاکارتی تبلیغاتی بهتر باشد، برند و کسب‌وکارتان بیشتر دیده خواهد شد. 

آفتابگیر تبلیغاتی؛ هدیه‌ای ارزان‌قیمت و پربازده

آفتابگیر مانند یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک، در مکان‌های مختلف جلوی چشم مخاطبان قرار می‌گیرد. علاوه‌بر این، قیمت آفتابگیر تبلیغاتی بسیار به‌صرفه است و برای تبلیغات انبوه بهترین گزینه به شمار می‌رود. برای چاپ برند و تبلیغ کسب‌وکارتان روی آفتابگیر، از رنگ‌های متضاد با زمینه استفاده کنید. 

خرید هدیه تبلیغاتی با قیمت مناسب و بالاترین کیفیت از توکاگیفت

در این مقاله چند هدیه تبلیغاتی با قیمت مناسب را معرفی کردیم. گاهی اوقات با پرداخت هزینه کم، می‌توان هدایای تبلیغاتی کاربردی و زیبایی خرید که مشتریان را به سوی کسب‌وکارتان سرازیر کند. نکته بسیار مهم، کیفیت هدایای تبلیغاتی و عمر مفید آن‌هاست. اگر کالای تبلیغاتی سال‌ها عمر کند، اسم برند و کسب‌وکارتان در ذهن مشتری حک می‌شود و از شما خرید می‌کند. فروشگاه اینترنتی توکاگیفت، انواع هدایای تبلیغاتی ارزان‌قیمت و لوکس را با بهترین کیفیت تولید می‌کند. برای اطلاعات بیشتر با شماره 02188395093 تماس بگیرید یا به وب‌سایت tokagift.com سری بزنید.  

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار