کد خبر: ۲۱۹۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳
ساعتی قبل معاون استاندار تهران اعلام کرد که تا چند ساعت آینده تعطیلی و یا عدم تعطیلی تهران در روزهای شنبه و یکشنبه اعلام می‌شود. اما سوالی که وجود دارد این است که آیا در صورت تعطیلی تهران، بانک‌ها هم تعطیل است؟ 

به گزارش تجارت‌نیوز، مساله تعطیلی شنبه و یکشنبه‌های تهران در حال بررسی است و قرار است تا چند ساعت آینده خبر آن منتشر شود. گفته شده که این تعطیلی شامل دستگاه‌های اجرایی است.

روابط عمومی بانک‌ مرکزی در گفتگو با خبرنگار تجارت‌نیوز تاکید کرد که بانک‌ها هم منتظر مصوبه استانداری هستند و تا زمانی که مصوبه نهایی و منتشر نشود نمی‌توان دقیقا اعلام کرد که آیا بانک‌ها هم تعطیل هستند یا نه.

از طرف دیگر مشخص نیست که آیا قرار بر تعطیلی کامل دستگاه‌های اجرایی است و یا مانند دفعات قبل این تعطیلی فقط شامل نهادها و دستگاه‌هایی می‌شود که امکان دورکاری دارند.

اگر قرار بر تعطیلی کلی تهران باشد- امری که کمی بعید است- بانک‌ها هم باید بعد از این تعطیل باشند. اما اگر قرار بر دورکاری باشد، فعالیت بانک‌ها به روال سابق جریان دارد و بانک‌ها مشمول تعطیلی نمی‌شوند.

اما اگر قرار بر تعطیلی بانک‌ها باشد، باید گفت که بانک‌های کشور سه روز کامل تعطیل خواهد بود و بعید است که استانداری و دولت چنین تصمیمی بگیرند.

نکته مهم دیگری که وجود دارد این است که چرا چنین تصمیم مهمی باید به روز جمعه موکول شود و چرا استانداری تهران زودتر در این مورد تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی نکرده است.

این خبر تکمیل می‌شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار