کد خبر: ۲۱۹۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۳
ارسال پیامک قطع اینترنت کنکور از ساعاتی پیش برای بسیاری از شهروندان ارسال شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، قطعی اینترنت بر خلاف گفته مسئولان از ساعاتی پیش در مناطقی که به حوزه‌های کنکور نزدیک هستند گزارش شده است.

این درحالی است که بارها از سوی وزارت ارتباطات اعلام شده بود که این قطعی اینترنت فقط در ساعت برگزاری آزمون اجرایی می شود.

از عصر امروز 28 دی پیامک قطعی اینترنت برای بسیاری از شهروندان ارسال شده است.

در این پیامک آمده است:

با سلام، به اطلاع می‌رساند به منظور جلوگیری از سواستفاده و تقلب برخی افراد سودجو و فرصت طلب و با ابلاغ شورای امنیت کشور ، اینترنت حوزه برگزاری آزمون سراسری منطقه سکونت شما در صبح روز پنج شنبه و جمعه این هفته قطع خواهد شد.

از اینکه ما را در برگزاری هرچه بهتر این آزمون یاری می‌کنید. سپاسگذاریم.

گفتنی است وزیر ارتباطات اعلام کرد که اینترنت همراه در روزهای 29 و 30 دی در محدوده حوزه‌های برگزاری آزمون قطع خواهد شد.

ساعاتی پیش وزیر ارتباطات پیرامون مسئله قطعی اینترنت در روزهای کنکور اعلام کرد: هفته گذشته براساس مصوبه شورای امنیت کشور، وزارت علوم درخواستی را مبنی بر قطع سراسری اینترنت در روزهای کنکور مطرح کرد. اما همانطور که قبلا هم گفتم ما با قطعی سراسری اینترنت مخالفیم.

اینترنت کدام مناطق قطع می‌شود؟

او همچنین با تاکید بر اینکه این قطعی فقط برای اینترنت دیتا است و اینترنت ثابت به هیچ عنوان قطع نخواهد شد ادامه داد: اینترنت فردا از ساعت 7:30 تا 11:30 فقط در محدوده حوزه‌های امتحانی کنکور آنهم با اطلاع قبلی به افرادی که در مجاورت آنتن‌های BTS هستند تا بتوانند برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشند، قطع خواهد شد.

دو هفته پیش بود که سازمان سنجش اعلام کرد برای جلوگیری از تقلب در حوزه‌های امتحانی آزمون سراسری کنکور، اینترنت در روزهای برگزاری آزمون به صورت سراسری قطع می‌شود. مدتی بعد وزارت ارتباطات ضمن مخالفت با این اقدام اعلام کرد که اینترنت فقط در حوزه‌های امتحانی کنکور قطع خواهد شد.

منبع:ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار