کد خبر: ۲۱۹۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۲:۳۸
آخرین خبر از انفجار در یکی از مراکز مهمات سازی صنایع دفاع در اصفهان
شامگاه هشتم بهمن 1401 حوالی ساعت 23:30 حمله ناموفق با استفاده از ریزپرنده به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع صورت گرفت و خوشبختانه با پیش بینی ها و تمهیدات پدافندی صورت گرفته یکی از آنها مورد اصابت پدافند هوایی مجتمع و دو فروند دیگر آنها در تله های پدافندی گرفتار و منفجر شدند.

وزارت دفاع: ۳ ریزپرنده مهاجم توسط پدافند منفجر شدند + فیلم

ساعتی پیش صدای انفجار شدیدی در محدوده خیابان امام خمینی اصفهان به گوش رسید.

به گزارش ایرنا و به گفته شاهدان عینی این انفجار مربوط به یکی از صنایع دفاعی وابسته به وزارت دفاع در خیابان امام خمینی (ره) اصفهان بوده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اصفهان گفت: صدای مهیبی که بامداد امشب در خیابان امام خمینی اصفهان شنیده شد به دلیل انفجار در یک مرکز نظامی وابسته به وزارت دفاع بود.

محمدرضا جان نثاری بامداد یکشنبه اعلام کرد: انفجاری در یکی از مراکز نظامی وابسته به وزارت دفاع در خیابان امام خمینی اصفهان رخ داد که تلفات جانی نداشت.

در همین راستا و بر اساس آخرین گزارش های مربوط به این حادثه وزارت دفاع از حمله ناموفق با 3 ریزپرنده در اصفهان خبر داد.

روابط عمومی وزارت دفاع با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد؛ شامگاه هشتم بهمن 1401 حوالی ساعت 23:30 حمله ناموفق با استفاده از ریزپرنده به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع صورت گرفت و خوشبختانه با پیش بینی ها و تمهیدات پدافندی صورت گرفته یکی از آنها مورد اصابت پدافند هوایی مجتمع و دو فروند دیگر آنها در تله های پدافندی گرفتار و منفجر شدند.

در ادامه اطلاعیه آمده است: خوشبختانه این تهاجم ناموفق تلفات جانی نداشته و آسیب جزیی به سقف کارگاه وارد نموده که به فضل الهی خللی در تجهیزات و ماموریت های مجموعه ایجاد نکرده است.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به ملت شریف ایران اسلامی اطمینان می دهد اقدام برای تولید قدرت ، اقتدار و امنیت را با شتاب و جدیت ادامه خواهد داد و این اقدامات کورکورانه تاثیری در تداوم مسیر پیشرفت کشور نخواهد داشت؛ ان شاء الله

در ادامه فیلمی از این انفجار در اصفهان مشاهده می کنید: 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار