کد خبر: ۲۲۰۰۵۱
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۷
به مناسبت فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی
گروه صنعتی ایران خودرو هم زمان با فرارسیدن چهل و چهارمین سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، طرح بزرگ پیش فروش محصولات خود را با عرضه تعداد قابل توجهی خودرو اجرا می کند.

پیش فروش بزرگ محصولات ایران خودرو از ۱۳ بهمن آغاز می شود

به گزارش «تابناک» به نقل از ایکوپرس- در این طرح، چهار محصول وانت آریسان دوگانه سوز، راناپلاس، سورن پلاس بنزینی و پارس با موتور XU7 با موعد تحویل از چهارماهه تا یک ساله با اختصاص سود مشارکت عرضه می شود. این طرح برای سه گروه متقاضیان عادی، طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت و متقاضیان جایگزینی خودروهای فرسوده به اجرا گذاشته می شود.
به منظور فراهم سازی شرایط لازم برای دست یابی مشتریان واقعی و مصرف کنندگان به خودرو، بخشی از وجه خودرو در حساب وکالتی که توسط متقاضیان نزد بانک های ملی، ملت، سپه، تجارت و صادرات افتتاح کرده‌اند، مسدود می شود و پس از اعلام نتایج قرعه کشی و مشخص شدن فهرست برندگان، متقاضیانی که برنده نشده اند، می توانند نسبت به برداشت از حساب اقدام کنند و مشتریان منتخب در قرعه کشی با تکمیل وجه مطابق پیش پرداخت اعلامی در بخش نامه نسبت به انتقال وجه از طریق درگاه رسمی ایران خودرو و تکمیل ثبت نام اقدام کنند.
مشتریان برای افتتاح حساب وکالتی می توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی بانک های یاد شده از ۱۱ تا ۱۷بهمن ماه، نسبت به تکمیل فرم وکالتی نزد بانک اقدام کرده و میزان موجودی برابر با ۹۰۰ میلیون ریال از وجه خودرو که در بخش نامه تعیین شده را در این حساب نگه داری کنند. افتتاح حساب وکالتی صرفا برای متقاضیان عادی است و مادران و متقاضیان نوسازی خودروهای فرسوده از این موضوع مستثنا هستند.
این طرح از ۱۳ بهمن‌ماه آغاز می شود و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت و مشتریان ۴۸ تا ۷۲ ساعت پس از افتتاح حساب وکالتی می توانند حداکثر تا ۲۲ بهمن ماه با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir برای ثبت نام اولیه و شرکت در قرعه‌کشی اقدام کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار