کد خبر: ۲۲۰۰۷۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۳
کارشناس هواشناسی گفت: امروز هشدار سطح نارنجی برای بارش برف وکولاک در ۲۱ استان کشور صادر شده که این شرایط تا فردا ادامه خواهد داشت.

خانم فریبا گودرزی گفت: هشدار سطح نارنجی برای بارش برف و باران، رخداد مه، کاهش دید، در نواحی با اقلیم گرم رگبار و رعدو برق و وزش باد شدید و در ارتفاعات و دامنه‌ها پدیده بهمن و کولاک برف از امروز تا روز چهارشنبه صادر شده است.

به گفته کارشناس هواشناسی، استان های  اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، خوزستان، کهگیلویه و بویراحمد، چهارمحال و بختیاری، همدان، زنجان، قزوین، قم، مرکزی، البرز، تهران، نوار غربی و جنوب اصفهان، شمال فارس، ارتفاعات غربی استان‌های مازندران و سمنان امروز درگیر بارش برف و باران و کولاک هستند.

او می گوید: اثرات این بارش برف و کولاک انسداد راه‌های روستایی و اختلال جدی در جاده‌های مناطق سردسیر بویژه کردستان، چهارمحال و بختیاری، ارتفاعات و دامنه استان‌های واقع در رشته کوه البرز و زاگرس، جاری شدن روان‌آب، سیلابی شدن مسیل‌ها، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، آبگرفتگی معابر، اختلال در سفر‌های بین شهری و داخل شهر، اختلال در فعالیت‌های عمرانی، صاعقه، اختلال در ناوگان حمل و نقل، خسارت به صنعت کشاورزی، رخداد بهمن و اختلال در انتقال منابع انرژی بویژه برق و گاز خواهد بود.

 

برچسب ها: بارش برف ، بارش باران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار