کد خبر: ۲۲۰۱۵۲
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۲
بهادری جهرمی گفت: ۳۲ قلم کالای مورد نیاز روزمره مردم از امروز تا پایان ماه رمضان با قیمت تخفیفی توزیع می‌شود.

سخنگوی دولت گفت: این کالاها فقط مخصوص یک شرکت نیست.

علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با تبریک آغاز دهه فجر انقلاب اسلامی و روز پدر، اظهار کرد: آرزو می‌کنیم سیر تعالی و پیشرفت کشور در گام دوم انقلاب با سرعت مضاعف پیش برود.

وی افزود: در جلسه امروز گزارش های متعدد در خصوص برنامه‌های دولت در دهه فجر ارائه شد. گزارش مبسوط از سوی وزیر کشور و بهداشت از نحوه امدادرسانی به زلزله زدگان خوی ارایه شد. توزیع گسترده چادر و امکانات انجام شده اما سرما اذیت کننده است.

وی همچنین گفت:۳۲ قلم کالای مورد نیاز روزمره مردم از امروز تا پایان ماه رمضان با قیمت تخفیفی توزیع می‌شود. این کالاها فقط مخصوص یک شرکت نیست، بلکه برندهای مختلفی دارد. به موازات این طرح ها، قانون کالابرگ الکترونیکی نیز در سه استان قزوین، گیلان و مرکزی اجرا می شود.

تشکیل سازمان بازرگانی زیرنظر ریاست‌جمهوری تایید شد

سخنگوی دولت گفت: کلیات تشکیل سازمان بازرگانی و تنظیم بازار به تصویب دولت رسید. این سازمان فرابخشی و زیرمجموعه نهاد ریاست‌جمهوری خواهد بود.

وی ادامه داد: بخش‌های مرتبط با تنظیم بازار و بازرگانی از وزارتخانه‌های صمت و جهاد کشاورزی و سایر نهادهای دیگر به این سازمان منتقل خواهد شد.جزئیات این لایحه در هماهنگی با نهادها و وزارتخانه‌ها آماده و پس از آن اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار