کد خبر: ۲۲۰۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۹
وب سایت رسپینا فروش ویژه بلیط هواپیما را در قالب طرح گارانتی قیمت تا پایان سال 1401 آغاز کرده است.

وب سایت رسپینا فروش ویژه بلیط هواپیما را در قالب طرح گارانتی قیمت تا پایان سال 1401 آغاز کرده است.

طرح ویژه فروش بلیط هواپیما در وب سایت رسپینا در روزهای اخیر، خبرهای زیادی را به خود اختصاص داده است. رسپینا به عنوان سایت خرید خدمات گردشگری مختلف بوده که فروش بلیط پرواز تنها یکی از خدمات این سایت است. وب سایت respina24 با مدیریت شرکت سامان سیر رسپینا با شماره ثبت 46443 در مشهد واقع شده است. این شرکت به تازگی طرحی را آغاز کرده است که در این طرح مسافران بلیط هواپیما را با تضمین ارزانترین قیمت تهیه می کنند.

طرح فروش بلیط هواپیما رسپینا ویژه نوروز + شرایط و نحوه رزرو

طرح ویژه خرید بلیط هواپیما در رسپینا

با توجه به خبرهایی مبنی بر افزایش تعرفه بلیط هواپیما در روزهای اخیر بسیاری از مسافران نگران سفرهای نوروزی هستند که آیا با وجود افزایش قیمت ها می توانند به سفر بروند یا خیر. در این میان رسپینا با ایجاد طرح ویژه فروش بلیط هواپیما با گارانتی ارزانترین قیمت، سعی دارد ضمن خرید بلیط ارزانتر توسط مسافران، آن ها را به سفرهای نوروزی تشویق کند.

در این طرح پس از خرید بلیط هواپیما توسط مسافران، در صورتی که همان بلیط را در سایتی دیگر با قیمت کمتر مشاهده کنند، می توانند با تماس با رسپینا دو برابر اختلاف قیمت را دریافت نمایند. با توجه به اینکه بلیط هواپیما در روزها و ساعات مختلف پرواز و نوع ایرلاین برگزار کننده با یکدیگر متفاوت است، قیمت آن ها نیز با یکدیگر تفاوت دارد. به همین دلیل باید اطلاعات بلیط خریداری شده و بلیطی که مسافر ادعای ارزان بودن آن را دارد مقایسه و بررسی شود.

شرایط خرید بلیط هواپیما با تضمین قیمت

طبق اطلاعیه های منتشر شده از وب سایت رسپینا، مسافران در این طرح می توانند بلیط هواپیما را حدود 2 الی 5 درصد ارزانتر از وب سایت های دیگر رزرو کنند. میزان تخفیف بلیط با توجه به نوع پرواز و همچنین زمان رزرو بلیط متغیر است. در برخی پروازها برای مسیرهای پر تردد که تقاضا برای سفر بیشتر است، قیمت بلیط ها بالاتر بوده که به همین دلیل میزان تخفیف آن نیز کمتر است. اما در برخی مسیرهای دیگر می توان بلیط پرواز را با قیمت پایین تری تهیه کرد.

طرح فروش بلیط هواپیما رسپینا ویژه نوروز + شرایط و نحوه رزرو

مدت زمان این طرح نیز طبق اطلاعیه های رسپینا در این باره، تا پایان سال 1401 است. در این طرح مسافران می توانند تا پایان سال حتی برای پروازهای پس از عید نیز، بلیط را با تضمین قیمت رزرو کنند. در وب سایت رسپینا امکان رزرو بلیط پرواز تا تاریخ دو ماه بعد نیز وجود دارد. کافیست پس از جستجوی پرواز در رسپینا برای مبدا و مقصد خود، با استفاده از تقویم پروازی، تاریخ مورد نظر را انتخاب کنید.

چگونه بلیط هواپیما را در رسپینا با گارانتی قیمت رزرو کنیم؟

از آنجا که در رسپینا بلیط های خاصی را می توان در قالب این طرح رزرو کرد لذا آشنایی با نحوه رزرو این بلیط ها ضروری است. بدین منظور  مسافران پس از ورود به سایت رسپینا باید مراحل زیر را طی کنند:

1-در سایت رسپینا مسافران با کلیک روی گزینه بلیط هواپیما وارد این صفحه می شوند که باید مبدا و مقصد و تاریخ سفر را وارد کنند.

2-پس از جستجوی پروازها، لیستی از آخرین پروازها به همراه اطلاعات بلیط برای مسافران نمایش داده می شود.

3-در این لیست برخی از بلیط ها دارای گزینه تضمین نرخ هستند. برای مشاهده بهتر مسافران می توانند با استفاده از فیلتر نوع بلیط، گزینه سیستمی را انتخاب کنند. در این صورت تنها بلیط هایی که شامل این طرح هستند را نشان داده خواهد شد.

4-پس از انتخاب بلیط و ورود اطلاعات، با پرداخت هزینه، لینک بلیط هواپیما برای مسافران ارسال می شود.

مسافران کدام شهرها می توانند بلیط هواپیما را با تضمین قیمت رزرو کنند؟

در طرح ویژه بلیط هواپیما رسپینا، تمام مسافرین پروازهای داخلی که بلیط هواپیما سیستمی رزرو می کنند می توانند از تخفیف این طرح بهره مند شوند. حتی مسافرانی که با هواپیما به شهرهای کوچک تر سفر می کنند شامل تخفیف این طرح می شوند. همچنین مسافران پروازهای خارجی که بلیط را از سایت رسپینا رزرو می کنند می توانند برای برخی مسیرهای پر تردد، از تخفیف طرح ویژه رسپینا بهره مند شوند. مسیرهای خارجی پر تردد مانند تهران استانبول که در آن بلیط سیستمی به فروش می رسد شامل این طرح می باشند.

طرح فروش بلیط هواپیما رسپینا ویژه نوروز + شرایط و نحوه رزرو

آیا این طرح شامل کودکان و نوزادان نیز می باشد؟

طرح ویژه رسپینا برای خرید بلیط هواپیما با گارانتی قیمت تنها برای بزرگسالان نیست بلکه کودکان و نوزادان همراه مسافران نیز می توانند از این طرح استفاده کنند. میزان تخفیف در بلیط هواپیما برای کودکان و نوزادان با بزرگسالان یکسان است. البته این تخفیف علاوه بر تخفیفی است که شرکت های هواپیمایی برای کودکان و نوزادان در نظر گرفته است.

برای استفاده از این تخفیف ها باید بلیط هواپیما سیستمی رزرو کنید. در این نوع بلیط ها قوانین مشخصی برای بلیط هواپیما کودکان و نوزادان وجود دارد. بطوریکه برای کودکان تا50 درصد و نوزادان تا 80 درصد قیمت ها ارزانتر است. با رزرو بلیط هواپیما سیستمی از طرح ویژه رسپینا برای کودکان نیز بهره مند خواهید شد.

بهترین زمان برای خرید بلیط با گارانتی قیمت در رسپینا

زمان خرید بلیط هواپیما با قیمت پایین تر از عوامل متعددی ناشی می شود. با توجه به نزدیک شدن به ایام تعطیلات سال نو و احتمال افزایش تعرفه بلیط هواپیما، بهترین زمان برای خرید بلیط پرواز، از یک ماه قبل از تاریخ سفر است. زیرا با نزدیک شدن به ایام تعطیلات، بیشتر بلیط های هواپیمای سیستمی به فروش رفته و سایر بلیط ها نیز با قیمت بالاتر به فروش می رسند.

با توجه به اینکه طرح تخفیفی رسپینا تا انتهای امسال تمدید شده است به منظور خرید بلیط هواپیما برای ابتدای سال 1402 می توانید از هم اکنون اقدام کنید. زیرا با استفاده از تقویم پروازی امکان خرید بلیط پرواز تا دو ماه آینده در رسپینا امکان پذیر است. پس از جستجوی مبدا و مقصد می توانید وارد صفحه لیست پروازها شده و از آنجا قیمت بلیط را برای روزهای مختلف دو ماه آینده مشاهده کرده و ارزانترین بلیط را برای دو ماه آینده رزرو کنید.

 

 

 

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار