کد خبر: ۲۲۰۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۲:۴۷
با ادامه واکنش بازارها به آخرین تصمیم فدرال رزرو ایالات متحده، بیت کوین در ۲ فوریه به بالای ۲۴۰۰۰ دلار رسید.

نگار علی: روز چهارشنبه، بانک مرکزی به منظور افزایش ۲۵ واحدی نرخ بهره اقدام کرد، در حالی که نشان داد که افزایش بیشتر ممکن است در کارت باشد. تحت تاثیر این تصمیم اتریوم نیز رشد کرد و قیمت آن به ۱۷۰۰ دلار نزدیک شد. بیت کوین (BTC) در روز پنجشنبه به بالاترین حد خود در شش ماه گذشته رسید و قیمت ها برای اولین بار از ماه اوت به بالای ۲۴۰۰۰ دلار رسید.

افزایش روز پنجشنبه شاهد صعود بزرگ‌ترین ارز دیجیتال جهان به قوی‌ترین نقطه از ۱۶ آگوست بود، زمانی که قیمت‌ها به اوج ۲۴۴۴۸ دلار رسید. این زمانی رخ داد که شاخص قدرت نسبی ۱۴ روزه (RSI) از کف اخیر در ۶۸.۰۰ فاصله گرفت و اکنون در ۷۴.۱۰ دنبال می شود. اگر قدرت قیمت در این مسیر ادامه یابد، سطح مقاومت ۷۷.۰۰ احتمالا هدفی برای گاوهای فعلی خواهد بود.

اتریوم (ETH) نیز در ۲۴ ساعت گذشته رشد قابل توجهی داشته است، زیرا معامله گران قیمت ها را به مرز ۱۷۰۰ دلار رساندند. پس از پایین ترین سطح ۱۵۶۶.۸۶ دلار در روز چهارشنبه، ETH/USD در اوایل جلسه امروز به اوج ۱۶۸۹.۰۷ دلار رسید. این افزایش قیمت باعث شد که اتریوم به بالاترین سطح خود از ۱۲ سپتامبر رسیده باشد، زمانی که ETH به ۱۷۶۱ دلار رسید.

اگرچه یک نقطه از مقاومت شکسته شده است، گاوهای اتریوم به سرعت در حال نزدیک شدن به نقطه دیگر هستند و شاخص قدرت نسبی (RSI) به سقف ۶۸.۰۰ نزدیک می‌شود. در حال حاضر این شاخص در ۶۵.۱۹ قرار دارد و گاوهای قبلی احتمالا قبل از وقوع یک برخورد کامل، سود خود را در نظر می گیرند.

۲۲۳۲۲۷

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار