کد خبر: ۲۲۰۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
در معاملات امروز ۲۵ بهمن؛
کارشناس بازار سرمایه گفت: در معاملات امروز ۲۵ بهمن بازار سرمایه تعداد کل خریداران حقیقی حدود ۱۲۷ هزار کد و تعداد کل فروشندگان حقیقی نیز ۱۴۳ هزار کد ثبت شده است.

آقای محمد غفوری گفت: در معاملات امروز ۲۵ بهمن شاخص‌های بازار سرمایه با اُفت همراه بودند و شاخص کل بورس ریزش بیش از ۱۰ هزار واحدی را تجربه کرد بازار امروز خروج حدود ۱۶۳ میلیارد تومان نقدینگی افراد حقیقی را شاهد بود.

او افزود: ارزش معاملات امروز بازار حدود ۳ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان ثبت شده است که نسبت به چند روز اخیر ارزش معاملات کاهش محسوسی را داشته است. امروز ۷۴ درصد بازار منفی و ۲۶ درصد بازار مثبت بودند به طوری که حدود ۵۱۶ نماد در بازه منفی و ۱۸۰ نماد نیز در بازه مثبت معامله شدند.

غفوری می‌گوید: تعداد کل خریداران حقیقی امروز در بازار حدود ۱۲۷ هزار کد و تعداد کل فروشندگان حقیقی نیز ۱۴۳ هزار کد ثبت شده است.

او گفت: افزایش نسبی نرخ بهره بین بانکی و عدم اعتمادی که حاشیه‌های خبر خروج خودرو از بورس کالا به همراه داشت همچنین نیازمند بودن به اصلاح زمانی شاخص‌ها از جمله دلایلی هستند که می‌توان از آن‌ها به عنوان عاملی برای این روند نزولی بازار نام برد.

امروز سه شنبه (۲۵ بهمن) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با اُفت ۱۴۵ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۴۸ هزار و ۱۳۳ واحدی قرار گرفت و در انتهای بازار شاخص کل بورس شاخص کل بورس با اُفت ۱۰ هزار و ۳۱۳ واحدی در تراز یک میلیون و ۵۳۷ هزار و ۹۶۴ واحدی ایستاد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار