کد خبر: ۲۲۰۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۳
آیتول با ارائه راهکاری ساده و اقتصادی، پرداخت خلافی خودرو را برای مالکان خودرو بهینه کرده است.

راهکار بهینه آیتول برای پرداخت خلافی خودرو

آیتول با ارائه راهکاری ساده و اقتصادی، پرداخت خلافی خودرو را برای مالکان خودرو بهینه کرده است.

استعلام و پرداخت خلافی خودرو یکی از مهمترین امور مربوط به بدهی اتومبیل است؛ چرا که در صورت تاخیر در پرداخت باعث صدور جریمه یا توقیف خودرو می­شود. کسب و کارهای استارتاپی امروزه با راهکارهای جدید و آنلاین، خدمات کاربردی و مفیدی را به مالکان خودرو ارائه می­کنند و آیتول به عنوان سامانه جامع خدمات خودرویی، سرویس استعلام و پرداخت خلافی خودرو را در راستای تکمیل سبد خدمات خود ارائه کرده است.

پرداخت خلافی در آیتول به صورت فوری، امن و بدون نیاز به احراز هویت در سامانه سخا انجام می­شود و کاربران می­توانند علاوه بر مشاهده جزییات خلافی و تسویه حساب سریع، از امکان پرداخت موردی جرایم از طریق اپلیکیشن و وبسایت آیتول به صورت آنلاین برخوردار شوند.

گرفتن رایگان خلافی خودرو با پلاک، یکی از ویژگی­های استفاده از سرویس خلافی خودرو در آیتول بوده و مهمترین مزیت استفاده از سرویس استعلام و پرداخت خلافی خودرو، امکان عضویت در اشتراک اطلاع­رسانی آیتول است.

کاربر با اخذ اشتراک اطلاع­رسانی آیتول، از امکان دریافت جزییات بدهی خودروی خود به مدت یکسال بهره­مند شده و با شارژ کیف پول و فعال کردن سرویس پرداخت مستقیم (direct debit)، هرگز مشمول جریمه دیرکرد و یا توقیف خودرو نمی‌شود.

استعلام خلافی خودرو در آیتول، به یکی از روش­های استعلام با کدملی و موبایل، استعلام از طریق شماره پلاک و استعلام با شناسه قبض انجام می­شود و در صورت پرداخت به شکل موردی یا کلی، به شکل فوری از لیست خلافی سامانه پلیس راهور حذف می­شود.

استعلام خلافی خودرو در آیتول بسیار اقتصادی بوده و علاوه بر صرفه جویی در زمان به دلیل آنلاین بودن، تعرفه آن نسبت به مراکز پلیس +۱۰ پایین­تر بوده و به مبلغ 52 هزار ریال انجام می­شود که آیتول هیچگونه دخل و تصرفی در تعیین نرخ آن ندارد و در صورت پرداخت خلافی با شناسه قبض، هزینه استعلام برای کاربر رایگان محاسبه می­شود.

خرید اقساطی بیمه شخص ثالث با آیتول، بدون نیاز به کد سخا بوده و مالک خودرو می­تواند با وارد کردن اطلاعاتی شامل شماره پلاک خودرو، شماره تلفن همراه، کد ملی و یا شناسه قبض در وبسایت یا اپلیکیشن آیتول، بدهی خود را بررسی و پرداخت کند.

امکان مشاهده جزئیات خلافی خودرو و تسویه جرایم راهنمایی و رانندگی به صورت موردی و یا کلی، در هنگام استعلام و پرداخت خلافی خودرو وجود دارد و کاربر می­تواند از طریق روش­های استعلام خلافی با پلاک، استعلام مجموع خلافی با پلاک و پرداخت خلافی با شناسه قبض، به سادگی خلافی خود را تسویه کند.

آیتول به عنوان سامانه یکپارچه خدمات خودرویی، در تحقق وعده خود مبنی بر پاسخ به تمام دغدغه­های خودرویی کاربران، خدمات متنوعی را به صورت آنلاین ارائه کرده است که پرداخت مالیات نقل و انتقال خودرو، تمدید و خرید بیمه بدنه، استعلام پلاک­های فعال، پرداخت مالیات نقل و انتقال خودرو و ... بخشی از این سرویس­ها است.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار