کد خبر: ۲۲۰۷۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵
توری‌های موجود در بازار هر کدام از متریال مختلف و به شکل‌های گوناگون ساخته‌ شده‌اند. به کارگیری صحیح هر توری فلزی برای فعالان حوزه ساخت و ساز بسیار مهم است. از میان توری‌های موجود در بازار توری پرسی یکی از محصولات مفتولی است که کاربردهای فراوانی دارد. تنوع توری‌های پرسی به گونه‌ای است که انتخاب را برای خریداران آسان می‌کند. در این مقاله می‌خواهیم به شکل کامل در مورد انواع توری‌های پرسی مطالب جالب توجهی را با شما به اشتراک بگذاریم.

توری‌های موجود در بازار هر کدام از متریال مختلف و به شکل‌های گوناگون ساخته‌ شده‌اند. به کارگیری صحیح هر توری فلزی برای فعالان حوزه ساخت و ساز بسیار مهم است. از میان توری‌های موجود در بازار توری پرسی یکی از محصولات مفتولی است که کاربردهای فراوانی دارد. تنوع توری‌های پرسی به گونه‌ای است که انتخاب را برای خریداران آسان می‌کند. در این مقاله می‌خواهیم به شکل کامل در مورد انواع توری‌های پرسی مطالب جالب توجهی را با شما به اشتراک بگذاریم.

توری پرسی چه نوع توری است و در چه مواردی استفاده می شود؟

توری پرسی چیست؟

توری‌های پرسی که با نام فنس‌های پرسی نیز شناخته می‌شوند از نوع توری مشبک بوده که دارای چشمه‌های مربع و مستطیلی شکل است. این محصولات شباهت زیادی به توری‌های جوشی دارد. طراحی توری‌های پرسی به گونه‌ای هستند که به شکل تار و پودهای به هم بافته شده تشکیل می‌شوند. نوع بافت این محصولات به گونه‌ای هستند که علاوه بر مقاومت بالا، انعطاف پذیری زیادی دارند.

کاربرد توری پرسی به گونه‌ای است که از آن می‌توان در موارد مختلف استفاده کرد. شناخت انواع توری‌های پرسی موجود در بازار باعث می‌شود تا خریداران بتوانند بهترین محصولات را بر حسب نیاز خود خریداری کرده و از آن استفاده کنند.

انواع توری پرسی کدام اند

توری‌های پرسی از نوع مشبک هستند که از مفتول‌های آهن سیاه، فولاد ضدزنگ و گالوانیزه تشکیل شده‌اند. این محصولات به شکل موج‌دار طراحی شده و به دسته بندی مختلف تقسیم می‌شوند. خرید توری پرسی به دلیل کاربردهایی که دارد مورد استقبال بسیاری از افراد و صنایع قرار گرفته است. متداول‌ترین ماده به کار رفته در تولید این محصولات استیل کم کربن، برنج، آلومینیوم، مس و فولاد گالوانیزه است.

این محصولات از لحاظ سایز چشمه نیز با یکدیگر تفاوت‌هایی دارند که در سایز چشمه 2 تا 5 سانتی‌متر تولید می‌شوند. تفاوت متریال به کار رفته در هر توری نیز به عنوان یک عامل دسته بندی این محصولات شناخته شده که در ادامه به آن می‌پردازیم:

توری پرسی چه نوع توری است و در چه مواردی استفاده می شود؟

اصلی‌ترین کاربرد توری پرسی

حال که با انواع مدل‌ توری‌های پرسی آشنا شدید، بهتر است با اصلی‌ترین کاربردهای این محصول نیز آشنا شوید. از توری‌های پرسی با کیفیت به دلیل داشتن قیمت مناسب و تنوع بالا در صنایع امروزی استفاده می‌شود. بسیاری از محیط‌ها برای افزایش امنیت خود از توری‌های پرسی استفاده می‌کنند. ساخت فضاهای مسقف، افزایش امنیت محیط، ساخت انواع قفس حیوانات، ساخت ریل برای حرکت مواد غذایی در شرکت‌های تولیدی و... از جمله کاربردهای توری پرسی هستند.

همچنین به دلیل ضدزنگ بودن مدل گالوانیزه این محصول، از توری‌های پرسی در صنایع پتروشیمی، کارخانه ذغال سنگ، صنعت ساخت و ساز و... استفاده می‌شود. به صورت کلی و در یک نگاه می‌توان گفت که مهم‌ترین کاربردهای این محصولات به شرح زیر هستند:

  • صنعت هوافضا
  • انرژی‌های تجدیدپذیر
  • صنعت ساخت و ساز
  • صنعت مهندسی
  • صنعت خودرو و تامین کنندگان قطعات
  • صنعت مواد غذایی و محصولات خوراکی
  • داروسازی و صنایع بهداشتی
  • صنعت الکترونیک و تکنولوژی
  • طراحی و ساخت‌های هنری

قیمت توری‌های پرسی چگونه تعیین می‌شود

با توجه به این که خرید توری‌های پرسی به عنوان یکی از انتخاب‌های کلیدی برای افراد و صنایع امروزی محسوب می‌شود، خریداران باید در مورد نحوه قیمت‌گذاری این محصولات اطلاعات خود را افزایش دهند. خرید توری پرسی از طریق فروشگاه‎‌های مختلف به شکل حضوری و آنلاین امکان پذیر است. در بحث قیمت این محصولات باید بیان کرد که قیمت توری‌های پرسی به نوع مفتول و جنس آن بستگی دارد. جنس مفتول به کار رفته در تولید این محصول می‌تواند نشان دهنده کیفیت و استحکام توری باشد.

با توجه به این که متریال به کار رفته در ساخت توری‌های پرسی متنوع هستند، نمی‌توان یک قیمت واحد را برای آن در نظر گرفت. بهترین راه برای مشاهده لیست قیمت توری پرسی، انتخاب یک مجموعه معتبر است که قیمت‌ توری‌های فلزی را به شکل آنلاین و بروز نمایش دهد.

چرا باید توری پرسی را به صورت آنلاین سفارش دهیم

با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن تجهیزات جدید، بسیاری از فروشندگان توری‌های فلزی ترجیح می‌دهند تا علاوه بر فروش محصولات خود به شکل حضوری، خرید آنلاین را نیز برای مشتریان خود در نظر بگیرند. خرید توری‌های پرسی به شکل آنلاین مزیت‌های زیادی دارد که باعث می‌شود تا خریداران به شکل آنلاین محصولات خود را سفارش دهند. از مهم‌ترین مزایای خرید توری‌های پرسی به شکل آنلاین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

صرفه جویی در زمان

خرید به شکل آنلاین باعث صرفه جویی در زمان می‌شود چرا که خریداران در کمترین زمان ممکن می‌توانند لیست انواع توری‌های پرسی را مشاهده کرده و ضمن مقایسه قیمت‌ها، خرید خود را به شکل آسان و با چند کلیک ساده نهایی کنند.

استعلام قیمت و معاملات به صرفه

با توجه به این که فروشگاه‌های آنلاین زیادی، محصولات خود را با قیمت رقابتی عرضه می‌کنند، خریداران برای خرید توری پرسی می‌توانند مقایسه کلی میان قیمت‌ فروشگاه‌های مختلف انجام دهند. این کار باعث می‌شود تا افراد در نهایت بتوانند یک خرید مقرون به صرفه انجام دهند.

تصمیم گیری آسان در خرید

برخلاف شیوه خرید حضوری، در روش آنلاین خریداران می‌توانند به آسانی بر روی محصول انتخابی خود فکر کرده تا یک تصمیم مناسب اتخاذ کنند. در خرید توری پرسی به شکل آنلاین، خریداران قادر خواهند بود تا در مورد انتخاب محصولات موردنظرشان تحقیق کرده و به شکل آنلاین از کارشناسان حرفه‌ای، مشاوره دریافت کنند.

ثبت سفارش و تحویل با سرعت بالا

خریداران در شیوه خرید آنلاین بدون محدودیت جغرافیایی می‌توانند فروشگاه مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس در کمترین زمان ممکن سفارش خود را ثبت کنند. فروشگاه‌های آنلاین در کمترین زمان ممکن سفارشات ثبت شده را پردازش کرده و با سرعت بالایی تحویل خریداران می‌دهند.

انتخاب توری پس از دیدن لیست قیمت

مشاهده لیست قیمت توری پرسی به خریداران این امکان را می‌دهد که بتوانند بر حسب بودجه و نیاز صنایع خود، خریدشان را تکمیل کنند. خریداران در این شیوه به راحتی قادر خواهند بود تا به دسته بندی فروشگاه رفته و لیست قیمت توری‌های پرسی را مشاهده کنند. در خرید آنلاین واسطه‌ها به شکل کامل حذف شده که این امر باعث می‌شود تا قیمت‌ها مقرون به صرفه‌تر باشد.

توری پرسی با کیفیت را باید از کجا خریداری کرد

حال که با مزیت خرید آنلاین محصولات توری فلزی آشنا شدید، برای این که به عنوان خریدار بهترین محصولات را خریداری کنید، باید از میان فروشگاه‌های مختلف به دنبال انتخاب یک فروشگاه معتبر باشید. خرید از فروشگاه معتبر که دارای قیمت‌های رقابتی باشد، باعث می‌شود تا بتوانید در هزینه‌های نهایی خود صرفه جویی کنید.

از میان فروشگاه‌های ارائه دهنده محصولات توری فلزی، فروشگاه دکتر فلز به عنوان یکی از بهترین انتخاب‌ها محسوب می‌شود. فروشگاه دکتر فلز یکی از بزرگ‌ترین مرجع قیمت و خرید آهن آلات به شکل آنلاین است. خرید توری پرسی از طریق این فروشگاه به شکل ایده‌ال و آسان امکان پذیر است. خریداران می‌توانند در صورت داشتن هر گونه مشکل یا سوال، با کارشناسان مجموعه دکتر فلز تماس حاصل کنند.

مشاوران این مجموعه با دارا بودن اطلاعات تخصصی قادر هستند تا از میان محصولات متنوع، متناسب‌ترین محصولات را به خریداران توصیه کنند. در صورتی که می‌خواهید از دسته بندی متنوع این فروشگاه دیدن کنید و خرید توری پرسی را به بهترین شکل انجام دهید کافی است به آدرس drfelez.ir مراجعه کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار