کد خبر: ۲۲۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۱
اسامی غرفه های برتر بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها همزمان با مراسم اختتامیه، اعلام شد.
 بر این اساس غرفه روزنامه تجارت که در قالب موسسه مطبوعاتی دنیای تغذیه و سلامت در نمایشگاه حضور داشت، به عنوان یکی از غرفه های برتر نمایشگاه در گروه موسسات مطبوعاتی انتخاب شد.
  مراسم اختتامیه نمایشگاه مطبوعات بعداز ظهر دیروز با حضور غلامعلی حداد عادل (نماینده مجلس)، حسین انتظامی (معاون مطبوعاتی) و حسین نوش آبادی (سخنگوی وزیر ارشاد) در سالن مصلی تهران برگزار شد.
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم اختتامیه بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها طی سخنانی کوتاه خاطرنشان کرد: از همه رسانه‌ها که طی این مدت یک هفته، فعالیت‌هایشان را ارائه دادند و نهایت تلاش‌شان را کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم با پایان این نمایشگاه رسانه‌ها همچنان بدرخشند.
معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین گفت: نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها صاحب اصلی‌اش خود مطبوعات و رسانه‌ها هستند و من صرفا به خاطر رعایت ادب و عرض خیرمقدم به مهمانان سخنرانی کوتاهی می‌کنم.او همچنین گفت: طی این یک هفته که نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها برپا بود و گردهمایی سالانه رسانه را داشتیم، فرصتی بود برای اینکه رسانه‌ها هم مخاطبان خود را از نزدیک ببینند و بازخوردهایشان را مشاهده کنند و هم اینکه فرصتی برای تقدیر و قدردانی مسئولان کشور برای فعالیت یک ساله رسانه‌ها بود.
انتظامی در ادامه به سیاست دو سال اخیر برای برپایی نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها اشاره کرد و گفت: سیاستی که طی دو سال اخیر داشتیم این بود که در اموری که جنبه تصدی‌گرایانه دارند تا حد امکان به نفع صنوف و رسانه‌ها عقب‌نشینی شود.
همچنین یکی از ویژگی‌های مراسم امروز که به همت فرهنگستان زبان و ادبیات فارسی انجام می‌شود، قدردانی از رسانه‌هایی است که به زبان فارسی به عنوان یک گوهر و سرمایه اصلی توجه می‌کنند؛ زبان و ادبیات فارسی در جامعه هم جنبه هویت‌بخشی و امنیت‌بخشی دارد.
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه سخنرانی‌اش از غلامعلی حدادعادل برای سه بار حضور در مراسم اختتامیه بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها تشکر کرد.
 او در ادامه صحبت‌هایش گفت: این امید را داشته باشید که تلاش کنیم این سرمایه را جدی‌تر حفظ کنیم.
انتظامی همچنین در بخش پایانی سخنرانی‌اش خاطرنشان کرد: نکته پایانی که می‌خواهم در مراسم اختتامیه به آن اشاره داشته باشم مرتبط با شعار امسال نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌هاست که در زمینه پاسخ مسئولانه است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار