کد خبر: ۲۲۰۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۸
وزارت راه و شهرسازی اعلام کرد
سرپرست مرکز ارتباطات وزارت راه و شهرسازی با اشاره به انتشار محتوایی مبنی بر اینکه «دولت پیشنهاد داد چین ۴ میلیون مسکن در ایران در برابر نفت بسازد و چین این پیشنهاد را رد کرده است» را اساسا تکذیب کرد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، وحید قربانی در توضیحات خود مبنی بر اینکه در سفر اخیر رئیس جمهور و هیأت همراه به پکن مذاکرات سازنده ای توسط وزیر راه و شهرسازی با طرف های چینی صورت گرفته است که در آینده نزدیک ثمره این مذاکرات وتوافقات برای مردم عزیز قابل لمس خواهد بود گفت: طرح این موضوع که طرف ایرانی پیشنهاد ساخت چهار میلیون واحد مسکونی به چینی ها داده و آنها هم نپذیرفته اند! از اساس کذب محض است.

وی در ادامه گفت: انتظار است همکاران فعال در حوزه رسانه اطلاعات درباره طرح نهضت ملی مسکن و سایر امور مربوط به حوزه وزارت راه وشهرسازی را از درگاه رسمی این وزارت خانه دریافت و منعکس نمایند و با بیان مطالب نادرست فضای رسانه ای کشور را تحت تاثیر نگذارند.

یادآوری می شود روزنامه آرمان ملی در گفتگو با عبدالرضا فرجی راد دیپلمات سابق، اطلاعات غلط و ناقص در مورد پروژه های مشارکتی وزارت راه و شهرسازی و طرف چینی بیان کرده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار