کد خبر: ۲۲۱۵۵۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۰
شیرآلات ساختمانی و بهداشتی از وسایل پرمصرف و پرکاربرد زندگی روزمره به حساب می‌آیند. با توجه به اینکه همه افراد همه روزه از این لوازم استفاده می‌کنند، جنس، ساختار و متریال آن در کیفیت آب و به‌طبع سلامتی اشخاص تأثیر مستقیمی می‌گذارد.

بهترین برند شیرآلات ساختمانی

شیرآلات ساختمانی و بهداشتی از وسایل پرمصرف و پرکاربرد زندگی روزمره به حساب می‌آیند. با توجه به اینکه همه افراد همه روزه از این لوازم استفاده می‌کنند، جنس، ساختار و متریال آن در کیفیت آب و به‌طبع سلامتی اشخاص تأثیر مستقیمی می‌گذارد. به این جهت خرید شیرآلات دارای اهمیت بسیار بالایی است و حتی انتخاب مدلی باکیفیت و مناسب به صرفه‌جویی در هزینه‌ها و مصرف آب کمک چشمگیری می‌کند. به همین دلیل باید با بهترین برند شیرآلات ساختمانی آشنا شد تا علاوه بر اطمینان کامل نسبت جنس و کیفیت محصول بتوان در خصوص هزینه‌ها هم مطمئن بود. ما با آگاهی از اهمیت و جایگاه این محصولات در زندگی همه افراد تصمیم گرفته‌ایم بهترین برند و تولید کننده را به شما معرفی کنیم. پس با مطالعه این مطلب می‌توانید گزینه‌ای شایسته و درخور را برای مصرف روزانه خود پیدا کنید.

کی دبلیو سی

بهترین برند شیرآلات ساختمانی

تعریف افراد و مصرف کنندگان مختلف از بهترین شیرآلات ساختمانی متفاوت است. بعضی از افراد مدل‌هایی با قیمت به صرفه را بهترین می‌دانند، در حالی که عده‌ای دیگر نمونه‌هایی با کیفیت و کارایی بالا را بهترین مدل‌ها می‌دانند. حتی برای بعضی از افراد طراحی ظاهری و جلوه‌ای خاص به عنوان اولویت اصلی قرار دارد. برند کی دبلیو سی به عنوان بهترین برند شیرآلات ساختمانی با آگاهی از اهمیت این موارد کلیه آن‌ها را در تولید محصولات خود رعایت کرده است و از این رو شیرآلاتی متناسب با نیازها و انتظارات مصرف کنندگان گوناگون عرضه داشته است.

شیرآلاتKWC  از بهترین جنس و متریال آلیاژ برنج ساخته می‌شوند. این جنس برای انواع شیرهای حمام، توالت، روشویی و آشپزخانه مناسب است. البته میزان سرب مورد استفاده در آن باید به حد استاندارد و مجاز باشد تا از آسیب‌ها و مشکلات احتمالی جلوگیری شود. به همین دلیل کلیه محصولات این برند توسط افرادی ماهر و کار کشته تولید می‌شوند تا این نکات مهم به خوبی رعایت شوند.

همچنین در خصوص طراحی ظاهری محصولات این برند دقت بالایی به خرج داده شده است تا در نهایت تولیداتی لوکس، زیبا و منحصر به فرد را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. به عبارتی این شیرآلات در رنگ و طرح‌های متنوعی عرضه می‌شوند تا سلایق مختلف را پوشش دهند. به منظور ایجاد تنوع و کیفیت در رنگ‌ها از سه آبکاری باکیفیت نیکل-کروم، رنگی و پی وی دی استفاده می‌شود و هر یک به نحوی موجب افزایش مقاومت ظاهری آن‌ها در برابر عوامل محیطی می‌شود. به این ترتیب شیرآلات کی دبلیو سی رنگ‌های گوناگون کروم، طلایی، رزگلد، مشکی، سفید و رنگ‌های فانتزی را در برمی‌گیرد.

از طرفی برای قطعات داخلی این تولیدات هم از قطعات با‌کیفیت اروپایی استفاده می‌شود. برای مثال کارتریج‌های کمپانی SEDAL و KEROX  که بهترین تولید کنندگان کارتریج در جهان هستند، در شیرآلات کی دبلیو سی تعبیه می‌شود. در ضمن تنوع بسیار بالا در تولید شیرهای توکار، اهرمی، هوشمند و ست را در مدل‌های شیر آشپزخانه، حمام، روشویی و توالت را نمی‌توان نادیده گرفت. تمامی این ویژگی‌ها و مزایای شیرآلات KWC همراه با قیمتی مقرون به صرفه هستند تا در انتها انتظارات افراد مختلف با این محصولات برطرف شود.

قهرمان

شیرآلات برند قهرمان از محصولات برتر در میان شیرآلات ساختمانی ایرانی هستند. تولیدات این برند با اجناس مرغوب و استانداردهای بین‌المللی عرضه می‌شوند. همچنین از مزایای مهمی نظیر آبکاری پی وی دی، کارتریج باکیفیت SEDAL از کمپانی اسپانیایی، شلنگ‌های آلمانی و آبکاری کروم با میکرون بالا برخوردار هستند. در ساخت و طراحی محصولات برند قهرمان از آلیاژ برنج استفاده می‌شود و به‌طبع این کارخانه محصولی بادوام و مناسب را عرضه می‌کند. از طرفی تنوع بالایی را شامل شده است که انواع رنگ‌های سفید، کروم، مشکی و طلایی را در میان این تنوع پوشش داده است.

راسان

شیرآلات راسان از محصولات مرغوبی هستند که با استانداردهای اروپایی و ایرانی ساخته می‌شوند. تولیدات این برند از لحاظ طراحی ظاهری انواع مدل‌های ساده و خاص را شامل شده‌اند. همچنین از لحاظ قیمت هم دارای قیمت‌های مناسبی هستند و خرید آن‌ها برای اغلب افراد با بودجه‌های متفاوت امکان‌پذیر خواهد بود. در تولید محصولات راسان از جنس و متریال آلیاژ برنج استفاده می‌شود. در کنار این مسئله وجود رنگ‌بندی متنوع نظیر سفید، مشکی، کروم و طلایی هم نظر مصرف کنندگان را به خود جلب کرده است. در ضمن شیرآلات راسان از لحاظ نوع نصب و عملکرد در انواع توکار، روکار، علم دوش حمام، شیر چشمی، فلاش تانک و محصولات جانبی طراحی می‌شوند.

شودر

بهترین برند شیرآلات ساختمانی

برند شودر به عنوان یکی از برندهای برتر شیرآلات ایرانی محسوب می‌شود. تولیدات این برند تنوع بالایی را پوشش می‌دهند که شامل موارد گوناگون شیرآلات توکار، روشویی، حمام، آشپزخانه، توالت، علم دوش، چشمی، لوکس و حتی شیرهای کلاسیک و پیچی است. همچنین از لحاظ رنگ‌بندی رنگ‌های کروم، سفید، طلایی، مشکی طلایی، شیری طلایی، آبی، سبز، زرد و قرمز را شامل می‌شوند. جنس کلیه این محصولات از جنس آلیاژ برنج باکیفیت است تا ماندگاری و دوام بالایی را به مشتریان عرضه کنند.

کاویان

شیرآلات کاویان با بهره‌گیری از چندین سال تجربه ساخته و عرضه می‌شوند و به‌طبع درجه کیفی بالایی از آن‌ها انتظار می‌رود. این برند کیفیت و دوام محصولات را نسبت به ظاهر و جلوه آن‌ها در اولویت قرار داده است. در نتیجه مقاومت مناسبی را در برابر عوامل محیطی ارائه می‌کنند. تنوع این تولیدات در چیزی حدود ۲۰ مدل مختلف است و از لحاظ رنگ‌بندی تنها ۶ رنگ کروم، طلایی، سفید، مشکی، زیتونی طلایی و سفید طلایی را در برمی‌گیرند.

در نهایت با در نظر گرفتن نکات و ویژگی‌های مهم در خصوص هر یک از برندهای معتبر و معروف شیرآلات ساختمانی می‌توانید بهترین گزینه را با اطمینان خاطر انتخاب کنید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار