کد خبر: ۲۲۱۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
به دستور رئیس جمهور کارگروه تحقیق، بررسی و ارزیابی وقایع مربوط به سلامت دانش‌آموزان تشکیل شده است.

تشکیل کارگروه بررسی مسمومیت دانش آموزان با دستور رئیس جمهور

به دستور رئیس جمهور کارگروه تحقیق، بررسی و ارزیابی وقایع مربوط به سلامت دانش‌آموزان تشکیل شده است.
در این کارگروه علاوه بر دستگاه‌های امنیتی و انتظامی برای شناسایی عوامل احتمالی، وزارتخانه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و آزمایشگاه‌های تخصصی منتخب کشور عضویت دارند و مأمور بررسی دقیق موضوع شده‌اند.

در همین حال سخنگوی پلیس هم اعلام کرد: شناسایی و دستگیری عوامل مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در دستور کار فوری پلیس قرار گرفته که به‌ محض دستیابی به شواهد و مدارک متقن به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

مرکز اطلاع رسانی پلیس در متنی به نقل از سخنگوی فراجا اعلام کرد: فرماندهی کل انتظامی کشور ضمن ابراز تاسف از مسموم شدن تعدادی از دانش آموزان دختر، به اطلاع می رساند بلافاصله پس از دریافت گزارش های مربوط  به این موضوع، بررسی تخصصی برای شناسایی و دستگیری عوامل آن در دستور کار فوری پلیس قرار گرفته  که به‌ محض دستیابی به شواهد و مدارک  متقن به اطلاع شهروندان عزیز خواهد رسید.

سخنگوی پلیس گفت:  پلیس برای حفاظت و حراست از دانش آموزان  و فرزندان عزیزمان در برابر اقدامات اخلالگران  امنیت عمومی، تعداد گشت های ویژه و تخصصی ثابت و سیار را در اطراف مدارس و خوابگاه های دانشجویی افزایش داده است.

منتظرالمهدی ادامه داد:به همه هم میهنان به ویژه دخترانِ عزیزمان، اطمینان می دهیم که با همکاری دیگر دستگاه های کشور و به فضل وکرم الهی با عوامل این اقدامات مجرمانه برخورد قاطع و به این عمل مذبوحانه خاتمه بخشیده و امنیت و آرامش روانی را به جامعه باز می گردانیم.

وی بیان کرد: دانش آموزان نیز می توانند در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را از طریق سامانه پلیس ۱۱۰ اعلام و کمک رسانِ پلیسِ باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار