کد خبر: ۲۲۱۶۰۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۵
فخاری گفت:عوامل امنیتی کشور سرنخی را از عوامل ایجاد اختلال پیدا کرده‌اند که در زمان مناسب به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

علیرضا فخاری گفت: بر اساس برنامه‌هایی که برای موضوع بد حال شدن دانش آموزان دختر در مدارس داشتیم، تمهیداتی در بعد مسائل بهداشتی درمانی، ایمنی و در نهایت امنیتی برآورد‌هایی تهیه شده و کنترل‌هایی صورت پذیرفته است، این موضوع از جنبه‌های مختلف قابل بررسی است، مانند مسائل روحی روانی، دانش آموزان، والدین، متولیات حوزه مدارس مانند مدیران معلمان و ... …

وی افزود: برآورد‌هایی برای شناسایی عامل اصلی مربوط به این پدیده در دستور کار است، در بعضی از موارد عوامل تاثیر گذاری در ایجاد این اختلال وجود داشته که دستگاه‌های زیربط در بخش بهداشت و درمان در حال رسیدگی هستند، تا شناسایی کامل صورت پذیرد، بخش مهمی از این موارد تبلیغات سو و اثر گذار است که منجر به تغییر روحیه و فضای آموزشی میشود در بوق تبلیغاتی دشمنان انقلاب اسلامی قرار گرفته است.

استاندار تهران گفت: جامعه هدفی که دشمن انتخاب کرده برای ایجاد اختلال در زمینه فعالیت پژوهشی و علمی جامعه زنان است، که بالاترین حضور در کنکور و فعالیت‌های علمی را دارند.
نظام جمهوری اسلامی تشویق کننده پیشرفت زنان در عرصه‌های مختلف است.

وی افزود:عوامل امنیتی کشور سرنخی را از عوامل ایجاد اختلال پیدا کرده‌اند که در زمان مناسب به مردم اطلاع رسانی خواهد شد.

به گفته‌ی استاندار تهران، در حوزه کلان ایمنی و امنیتی مدارس دختران تعطیل نخواهد شد، مگر تعطیلی با شرایطی باشد که آموزش پرورش تشخیص دهد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار