کد خبر: ۲۲۱۶۱۲
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۳
با حضور مدیر کل استاندارد البرز در دو واحد صنعتی انجام شد:
صنعتگران البرزی در سالی که به نام «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین » مزین است ، افتخار کسب ۲ نشان عالی استاندارد از میان پنج نشان استاندارد ملی را دارند و به همین دلیل مسئولان اداره کل استاندارد البرز به نمایندگی از دولت در صنایع پیشرو استان حاضر شدند تا این نشان را در کارخانه تقدیم تولید کنندگان کنند.

اعطای نشان استاندارد ملی به دو واحد تولیدی برتر البرز

مدیر کل استاندارد البرز در مراسم اعطای جوایز استاندارد به تولیدکنندگان برتر البرز که به صورت حضور در واحد تولیدی و با حضور اصحاب رسانه انجام شد، گفت: صنعتگران البرزی در سالی که به نام «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین » مزین است ، افتخار کسب ۲ نشان عالی استاندارد از میان پنج نشان استاندارد ملی را دارند و به همین دلیل مسئولان اداره کل استاندارد البرز به نمایندگی از دولت در صنایع پیشرو استان حاضر شدند تا این نشان را در کارخانه تقدیم تولید کنندگان کنند.
محمد حسین طاهری با بیان اینکه امروز تولیدکنندگان کشوردر صف جهاد با دشمن و تحریم های ظالمانه قرار دارند،افزود: فعالیت ده ها واحد تولیدی و صنعتی که بیش از ۳۰۰ واحد آنها دانش بنیان و با فناوری بالا است ، نشان از ظرفیت بالای اقتصادی و تولیدی کوچکترین استان کشور به لحاظ وسعت دارد.
وی افزود: 2 واحد تولیدی استان البرزدر بین 5 واحد تولیدی برتر کشور انتخاب شدند که این امر یک افتخار بزرگ برای استان البرز و مایه مباهات است و بر همین اساس امروز با حضور در این دو واحد صنعتی ضمن قدردانی از تلاش های آنها برای کسب موفقیت در عرصه تولید،می خواهیم به آنها این اطمینان خاطر را بدهیم که در این مسیر همگام با تولیدکنندگان بوده و از هیچ کمکی برای رونق تولید دریغ نخواهیم کرد .
مدیرعامل شرکت رضوان شکلات که مفتخر به دریافت نشان ملی استاندارد شد ، ضمن قدردانی از زحمات مدیر کل استاندارد استان البرز و همراهان وی برای حضور در واحد تولیدی شان در سخنانی گفت : در شرایطی خود را برای بالندگی و کسب برتری آماده کردیم که کشور در شدیدترین وضعیت تحریم های ظالمانه قرار دارد.
مهدی بلوغی با بیان اینکه مجموعه ما علاوه بر تولید انبوه مواد غذایی به کیفیت ، مطلوبیت و شاخص های استاندارد توجه ویژه ای دارد که حاصل آن کسب نشان ملی استاندارد است،افزود:تعداد 2 هزارو۲۰۰ نفر در شرکت تولیدی رضوان شکلات مشغول به کار هستند و توانسته ایم هفت هزار شغل به طور غیر مستقیم در کشور ایجاد کند.
وی با اشاره به اینکه سال آینده سه هزار نیروی انسانی جدید به صورت مستقیم جذب این شرکت خواهند شد و تولید و اشتغال در آن توسعه می یابد،خاطرنشان کرد: ۲۰ درصد محصولات تولیدی این شرکت به کشورهای افعانستان،عراق، امارات، جمهوری آذربایجان، روسیه، عمان، ارمنستان، بحرین و مغولستان صادر می شود.
نایب رییس هیات مدیره گروه صنعتی زرکه نشان ملی استاندارد را از مدیر کل استاندارد استان البرز دریافت کرد، نیز گفت: برای دهمین بارست که موفق به کسب نشان ملی استاندارد می شویم که افتخاری بزرگ برای مجموعه ماست.
مهدی امینی با اشاره به اینکه همیشه اهتمام ما افزایش کیفیت و رعایت حقوق مصرف کننده، است،افزود:برای تولید محصول با کیفیت،وجود یک زنجیره ارزش کیفیت لازم است که دراین میان تامین مواد اولیه با کیفیت و روزآمد و تولیدات دانش بنیان با استفاده از نیروی انسانی پژوهشگر ضروری است
.وی با اشاره به اینکه در هلدینگ زر ۱۰ هزارو ۳۰۰ نفر به صورت فراگیر در سطح ملی اشتغال دارند،ادامه داد:محصولات این شرکت به ۸۰ کشور جهان به ویژه کشورهای قاره های آفریقا و اروپا صادر می شود .
امینی خاطرنشان کرد : محصولاتی که در این گروه طراحی شده دانش بنیان هستند و به تازگی محصولات این شرکت در زمینه شکلات و شیرینی با در نظر گرفتن سلامت وکیفیت درخورشان جامعه ایرانی در حال تولید و عرضه به بازارهای داخلی و نیز بازارهای جهانی است.

اعطای نشان استاندارد ملی به دو واحد تولیدی برتر البرز

نام:
ایمیل:
* نظر: