کد خبر: ۲۲۱۶۴۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
وزیر کشور خبر داد؛
ایسنا : وزیر کشور از دستگیری عاملان و دست‌اندرکاران مسمومیت دانش‌آموزان در برخی استان‌ها خبر داد.

احمد وحیدی عصر امروز (۱۶ اسفندماه) در حاشیه افتتاح مرکز ۱۶۰ تختخوابی آنکولوژی بیمارستان ولی‌عصر (عج) زنجان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با تلاش دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی کشور، عاملان و دست‌اندرکاران مسمومیت دانش‌آموزان در برخی استان‌ها دستگیر شده‌اند.

وزیر کشور تاکید کرد: همچنان کارهای مربوط به شناسایی عاملان این جنایت ادامه دارد و مسئولان مربوطه نیز کاملا در میدان هستند و مراحل بعدی به اطلاع هم‌وطنان خواهد رسید.

وی افزود: کسانی که عامدانه و با طراحی، اقدام به مسمومیت دانش‌آموزان کردند، جنایت بزرگی کرده‌اند و تلاشی برای هراس‌افکنی در بین دانش‌آموزان به ویژه دختران بسیار کار نابخشودنی است.

این مسئول در رابطه با آخرین وضعیت مرز ایران و افغانستان، تصریح کرد: مرز ایران و افغانستان مرز امنی است ولی چندین بار شاهد بودیم کسانی در مرز به دلیل عدم توجیه و سوء‌نظری که در برخی از آن‌ها بوده، دست به اقداماتی زده‌اند که از طریق مسئولان به آنان تذکر داده شده و اصلاح شده و بابت اتفاق رخ داده نیز عذرخواهی شده است.

وزیر کشور با بیان اینکه حاکمان در افغانستان باید مراقبت کرده و افراد خود را توجیه کنند که مرتکب این اشتباهات نشوند، خاطرنشان کرد: گفتنی است برنامه کلی اسناد مرزی که از سابق بوده است ادامه خواهد داشت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار