کد خبر: ۲۲۱۸۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۳
سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: مقرر شد ۷ شهر از فروش چارتری بلیت هواپیما منع شوند که این شهر‌ها شامل مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز، اهواز و بندر عباس کرمان هستند که فروش چارتری آنها از تهران ممنوع است.

 آقای یازرلو گفت: مقرر شد ۷ شهر از فروش چارتری بلیت هواپیما منع شوند که این شهر‌ها شامل مشهد، شیراز، اصفهان، تبریز، اهواز و بندر عباس کرمان هستند که فروش چارتری آنها از تهران ممنوع است و بهای بلیت در پرواز‌های چارتری یا سیستمی نباید خارج از سقف تعیین شده باشد.

مسافران گران فروشی را به دادسرای فرودگاه اطلاع دهند

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی، در صورتی که مسافران با گران فروشی یا تخلف در فروش بلیت مواجه شدند به محض ورود به تهران  به دادسرای عمومی  ناحیه ۳۰ ویژه فرودگاه ها   مراجعه کنند.

او می‌گوید: ستاد تسهیل سفرهای نوروزی تشکیل شده و  کل فرودگاه ها را زنده نشان می دهد در صورت ایجاد مشکل برای ایرلاین ها و یا  هواپیما می توانند از هواپیماهای جایگزین استفاده کنند ونمایندگان شرکت های هواپیمایی دو شیفت هستند  .

او گفت: هم در حوزه عرضه به نسبت سال گذشته آمارهای ما رشد قابل توجه داشته است و قیمت  با مصوب   نرخی  سال ۱۴۰۱ به فروش می رود.

یازرلو گفت: ۱۶۲  ناوگان  فعال داریم  که ۱۴۲  ناوگان سر خط است کل ناوگان ما ۳۳۷  فروند هست و کل صندلی ها۵۰ هزار عدد است که صندلی های فعال  حدود ۲۳ هزار صندلی است.

او گفت:  در سال  ۱۴۰۱ حدود  ۲۷ هزار ۸۰۰ صندلی عرضه شده  که آمار تا ۸ ماه بوده و  تا پایان  سال به ۴۲ میلیون  نفر می رسد.

 

 

برچسب ها: حمل ونقل ، فروش بلیت
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار