کد خبر: ۲۲۱۹۳۹
تاریخ انتشار: ۲۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰
رئیس جمهور تصریح کرد: تلاش دولت فعال‌سازی امکانات و ظرفیت‌های کشور برای ایجاد زندگی توام با عدالت و رفاه اجتماعی برای مردم است و احداث و افتتاح مرکز جامع پیشگیری و درمان سرطان برکت گامی مهم در جهت محرومیت‌زدایی، برخوردار کردن کشور از تشکیلات پیشرفته جهت رفع نیازهای مردم و عین اجرای عدالت است.

تلاش دولت ایجاد زندگی توام با عدالت و رفاه برای مردم است

سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در آیین افتتاح مرکز جامع پیشگیری و درمان سرطان برکت، ضمن قدردانی از تلاش دست‌اندرکاران حوزه سلامت و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای احداث این مرکز پیشرفته درمانی گفت: اینکه یک عزم و همت بالایی به کار گرفته شود تا دغدغه و هزینه بیماران و خانواده‌های آنها در تشخیص و درمان بیماری، در ضمن استفاده از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا، کاهش یابد، از جمله کارهای اصولی، مبنایی و قابل تقدیر است.

رئیس جمهور در ادامه با بیان اینکه دولت در کنار مسائل اقتصادی و معیشت، وظایف مهمی در حوزه سلامت نیز بر عهده دارد، تصریح کرد: بسیاری از اقداماتی که امروز در جهت رفع نیازهای مردم و توسعه کشور صورت می‌گیرد، مرهون همکاری همه نهادهای انقلاب اسلامی با دولت است، چرا که دولت خود را از مردم و نهادهای انقلاب اسلامی جدا تعریف نمی‌کند و همه این خدمات در سبد جمهوری اسلامی ایران لحاظ می‌شود.

رئیسی در ادامه احداث این مرکز پیشگیری و درمان پیشرفته و مجهز را از جمله اقدامات امیدبخش و امیدآفرین برای مردم توصیف کرد و گفت: اگر این مرکز پیشگیری، تشخیص و درمان بیماری سرطان در سایر استان‌ها نیز توسعه یابد و شعباتی ایجاد کند که دسترسی به خدمات آن برای مردم سایر نقاط کشور نیز تسهیل شود، ارزشی مضاعف و دوچندان خواهد یافت.

رئیس جمهور در ادامه محور فعالیت‌ها و اقدامات دولت در حوزه اشتغال، صنعت و معدن، کشاورزی و بهداشت و درمان را اجرای اقدامات اساسی و بنیادین توصیف کرد و افزود: احداث این مرکز پیشرفته و مجهزِ تشخیص و درمان بیماری سرطان نیز از جمله اقدامات بنیادین در راستای محرومیت‌زدایی و ارائه با کیفیت‌ترین خدمات پزشکی با کمترین هزینه به مردم و به ویژه به نیازمندان است.

رئیسی با بیان اینکه با وجود ذخایر، امکانات و ظرفیت‌های عظیم در کشور، فقر زیبنده مردم نیست، تصریح کرد: تلاش دولت به کارگیری و فعال‌سازی این امکانات و ظرفیت‌ها برای ایجاد زندگی توام با عدالت و رفاه اجتماعی برای مردم است و احداث و افتتاح مرکز جامع پیشگیری و درمان سرطان برکت گامی مهم در جهت محرومیت‌زدایی، برخوردار کردن کشور از تشکیلات پیشرفته جهت رفع نیازهای مردم و عین اجرای عدالت است.

رئیس جمهور در پایان تاکید کرد: اینکه همه نهادها و دولت در مسیر رفع مشکلات مردم احساس مسئولیت می‌کنند و در کنار مردم هستند از افتخارات کشور است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار