کد خبر: ۲۲۲۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری خبر داد
معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری با بیان اینکه سهمیه سوخت پایه ناوگان عمومی از ساعت صفر روز یکم آذرماه تغییر می‌‌کند، گفت: از این پس در سیستم اختصاص سوخت بر اساس پیمایش، سهمیه‌های عملکردی نیز در چهار پیمانه، هر ماه واریز می‌شود.
 شهرام آدم‌نژاد در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر اظهار داشت: در مهرماه و آبان‌ماه امسال تلاش کردیم اختصاص سهمیه گازوئیل برای ناوگان عمومی براساس پیمایش انجام شود؛ بر این مبنا دو سهمیه عملکردی و پایه برای آنها درنظر گرفته شد که سهمیه عملکردی براساس پیمایش اختصاص یافت.

وی ادامه داد: در مهرماه و آبان‌ماه اختصاص سهمیه ها انجام شد ضمن آنکه سهمیه عملکردی در قالب دو پیمانه واریز می‌شد.

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری گفت: از ساعت صفر روز یکم‌ آذرماه سهمیه سوخت پایه ناوگان عمومی کاهش می‌یابد.

وی افزود: تا پیش از این، ماهانه در قالب دو پیمانه سهمیه عملکردی به کارت سوخت ناوگان عمومی گازوئیل‌سوز واریز می‌شد، اما از ابتدای آذرماه ماهانه چهار پیمانه واریز خواهد شد و اگر رانندگان در کارت سوخت خود سهمیه کمتری دیدند نگران نباشند.

آدم‌نژاد با اشاره به کاهش سهمیه پایه همه ناوگان از آذرماه گفت: البته در راستای تسهیل سفرهای اربعین، سهمیه سوخت پایه اتوبوس‌ها در دو ماه کاهش می‌یابد تا فشار کمتری به ناوگان اتوبوسرانی وارد شود.

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری با بیان اینکه سهمیه عملکردی نیز بسته به عملکرد ناوگان است، گفت: تلاش شد در بحث ترددهای یکسر خالی در جدول قواعد، میزان تردد با بار و بدون بار محاسبه شود و سهمیه اختصاص یابد.

وی تأکید کرد: به هر حال از ساعت صفر یکم آذرماه سهمیه پایه سوخت ناوگان گازوئیل‌سوز کاهش می‌یابد.

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری با اشاره به افزایش سهمیه عملکردی، تأکید کرد: رانندگان حتماً باید از جایگاه‌های برخط برای هر پیمانه سوخت، سوختگیری کنند.

وی با بیان اینکه 93 درصد جایگاه‌های ارائه سوخت برخط هستند، گفت: سیستم اختصاص سهمیه براساس پیمایش جزء پیچیده‌ترین سیستم‌های IT کشور است که در قالب ماتریسی بزرگ طراحی شد و تا زمانی که یارانه سوخت ارائه می‌شود، این پروژه فعال است.


نام:
ایمیل:
* نظر: