کد خبر: ۲۲۲۶۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۵۷
طبق آنچه که پیش‌تر اعلام شده بود که اولین خودروهای وارداتی در هفته جاری تحویل خواهند شد، سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد که در هفته جاری پیامک برای ثبت‌نام‌کنندگان خودروهای وارداتی ارسال می‌شود تا برای تنظیم قرارداد به شرکت مراجعه و اقدام کنند.

یک خبر خوش برای ثبت‌نام‌کنندگان خودروهای وارداتی

چهارشنبه هفته گذشته بود که امید قالیباف، ضمن اشاره به واردات و عرضه ۱۱۰۸ دستگاه خودروی وارداتی که بیش از ۴۰۰ دستگاه آن، چانگان بوده است، اعلام کرد: این هفته (۱۹  تا ۲۵ فروردین ماه) به احتمال بسیار زیاد خودروها تحویل داده خواهند شد. پس از ارسال دعوتنامه برای مشتریان، فرآیند تکمیل وجه آغاز و روند تحویل خودروها آغاز می‌شود.

حال امروز (شنبه)، این مقام مسئول در وزارت صمت این احتمال تحویل در هفته جاری را قطعیت بخشیده و اعلام کرده است که برای ثبت‌نام‌کنندگان این ۱۱۰۸ دستگاه خودروی وارداتی پیامک اطلاع‌رسانی در این هفته ارسال می‌شود تا برای عقد قرارداد اقدام کنند.

به گفته سخنگوی وزارت صمت، این عرضه، نخستین عرضه خودروهای وارداتی است که از سوی شرکت سایپا و برای متقاضیان خودروی چانگان CS۳۵ صورت خواهد پذیرفت.

گفتنی است که خودروهای وارداتی در چند وضعیت ممکن است وجود داشته باشند: یا از کشتی در حال بارگیری هستند، یا در راهند یا ترخیص شده و در گمرکات هستند یا بر خط تولید قرار دارند؛ بنابراین خودروهای وارداتی در یکی از این مراحل، فرآیند واردات برای رسیدن به کشور را طی می‌کنند.  

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار