کد خبر: ۲۲۲۸۸۰
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
باشگاه سانتاکلارا که طرف قرارداد با محمد محبی است، اصلا شرایط خوبی در جدول رده بندی لیگ برتر پرتغال ندارد و یکی از دو گزینه اصلی سقوط بشمار می رود.

اگر نگاهی به جدول رده بندی لیگ برتر پرتغال بیاندازید، متوجه می شوید که تیم سانتاکلارا از ۲۷ بازی ۱۵ امتیاز به دست آورده و یکی از دو گزینه اصلی سقوط بشمار می رود و به نظر می رسد در پایان فصل سرنوشتی غیر ازاین نداشته باشد. به این خاطر که تنها ۷ هفته به پایان بازی ها باقی مانده است و فاصله این تیم بامنطقه امن ۱۰ امتیاز است. تیم شانزدهم به جدول شانس مجدد می رود و تیم های هفدهم و هیجدهم مستقیم به دسته پایین تر سقوط می کنند.

بدون شک اکنون یکی از پشیمانی های باشگاه سانتاکلارا فروش محمد محبی در ابتدای فصل است. در ابتدای فصل باشگاه سانتاکلارا چند بازیکن تاثیر گذار خود از جمله محمد محبی را به صورت قرضی در اختیار دیگر تیم ها قرار داد تا درآمد کسب کند اما اکنون از  این اتفاق پشیمان است، چون به جای درآمدهای کسب شده در حال سقوط به دسته پایین تر است! سقوطی که بدون شک ارزش مالی باشگاه را پایین می آورد و در ادامه ضررهای هنگفتی را به این تیم وارد خواهد کرد.

سقوط سانتاکلارا به لیگ یک پرتغال به طور حتم مانع از بازگشت محمد محبی به این تیم می شود و شاید موجب شود این بازیکن در ادامه مسیر قرارداد خود را با استقلال تمدید یا راهی یک تیم دیگر شود. گفته می شود باشگاه الشباب عربستان و العین امارات برای جذب این بازیکن در حال برنامه ریزی هستند و با باشگاه پرتغالی وارد مذاکره شده اند.  

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار