کد خبر: ۲۲۲۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۴
شاهدان عینی و مددکاران اجتماعی می‌گویند که دو کارگر ساختمانی در دبی، در آن آتش‌سوزی گسترده، در حالی که تلاش می‌کردند دیگران را نجات دهند جان خود را از دست دادند.
شاهدان عینی و مددکاران اجتماعی می‌گویند که دو کارگر ساختمانی در دبی، در آن آتش‌سوزی گسترده، در حالی که تلاش می‌کردند دیگران را نجات دهند جان خود را از دست دادند. آنها در میان ۱۶ کشته در آتش‌سوزی روز شنبه در الراس بودند.
 
به گزارش کانال تلگرامی  ایرانیان امارات؛ به گفته شاهدان عینی، مردانی که سالیاکوندو گودو و امام کاسم - هر دو اهل هند - شناسایی شده‌اند، هنگام وقوع آتش‌سوزی در طبقه همکف ساختمان بودند، اما برای کمک به ساکنان به طبقه بالا شتافتند. متوفیان به ترتیب نجار و نقاش بودند.
 
یکی از اهالی می‌گوید: «وقتی آتش آپارتمان‌ها را فرا گرفت، آژیر در ساختمان فعال شد. این دو به همراه دیگر مردم منطقه با عجله به طبقه چهارم رفتند. دید به دلیل دود تقریباً صفر بود، اما آنها خود را به آپارتمان‌های در حال سوختن رساندند. در حالی که دیگرانی که به کمک شتافته بودند پس از اینکه متوجه شدند نمی‌توانند چیزی را ببینند بازگشتند، کارگران با آنها برنگشتند.»
 
شاهدان عینی می‌گویند که شعله‌های آتش را دیدند که از ساختمان خارج می‌شد. ویدئوهای به اشتراک گذاشته شده در رسانه‌های اجتماعی نشان می‌دهد که دود غلیظ سیاه و شعله‌های آتش از پنجره آپارتمان زبانه می‌کشد و چندین ماشین آتش‌نشانی و اولین امدادگران در زمانی بی‌سابقه به منطقه می‌رسند.
 
نصیر واداناپیلی، مددکار اجتماعی گفت: «این دو مرد اهل ایالت تامیل نادو هند هستند. اجساد آنها توسط همکارانشان شناسایی شده است. ما در حال حاضر منتظر اسناد کنسولگری هند هستیم تا اجساد آنها به هند بازگردانده شود.»
 
به گفته یکی از کارگران سوپرمارکت تلال، «صداهای بلند» شنیده می‌شد: «ما برای چند دقیقه نمی‌توانستیم بفهمیم چه اتفاقی دارد می‌افتد. اما بعد دیدیم که از پنجره دود و آتش بیرون می‌زند.»
 
این کارگر یکی از معدود افرادی بود که سعی کردند با عجله وارد ساختمان شوند تا به مردم کمک کنند، اما به دلیل دود نتوانستند کاری انجام دهند.
برچسب ها: آتش سوزی ، دبی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار