کد خبر: ۲۲۳۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۱
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور گفت: مسافران ضمن خرید بلیت از مراکز معتبر به اطلاعات درج شده بر روی بلیت هواپیما از جمله هزینه کنسلی توجه کنند.

آقای جعفر یازرلو گفت: به تمامی مسافران بخش هوایی توصیه می کنیم که بلیت هواپیما را از سایت های و مراکز و دفاتر خدماتی مسافرتی معتبر خریداری کنند تا در هنگام کنسلی بلیت با مشکل مواجه نشوند و از سوی دیگر بلیت را با نرخ بالاتری خریداری نکنند.

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی  بسیاری از فروش بلیت ها با نرخ های بالاتر از نرخ مصوب دی ماه سال ۱۴۰۰ از طریق سایت های بدون مجور سازمان هواپیمایی کشور انجام می شود که همواره در این حوزه به مسافران توصیه می شود که بلیت های خود را مراکز و سایت های دارای مجوز خریداری کنند به طوریکه  بر روی  بلیت ها باید میزان هزینه کنسلی بلیت و  هزینه کامل بلیت  و سایر اطلاعات مسافران به صورت کامل درج شده باشد در صورتی که این اطلاعات در بلیت ها وجود نداشته باشد باید در معتبر بودن آن شک کرد.

او می گوید: در صورتی که خطایی از سوی شرکت های هواپیمایی  یا موتورهای جستجو در خصوص گران فروشی بلیت ها انجام شده باشد به بخش های حاکمیتی  اعلام می شود و باید  اضافه مبلغ  دریافت شده از سوی معاونت بازرگانی ایرلاین ها وشرکت های هواپیمایی  بازگردانده شود.

گفتنی است تاکنون  قیمت بلیت  هواپیما تغییری نکرده و ستاد تنظیم بازار تاکنون به هیچ عنوان  مصوبه افزایش قیمت بلیت هواپیما را ارائه نکرده است

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار