کد خبر: ۲۲۳۴۸۵
تاریخ انتشار: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
هر فردی نگاه متفاوتی به میزان هزینه خرید اسپیکر بلوتوثی دارد. برخی افراد ترجیح می دهند که با کمترین قیمت، اسپیکر بلوتوثی خریداری کنند.

اسپیکرهای بلوتوثی با قابلیت های کیفیت صدا و ظاهر متفاوت در بازار وجود دارند. با توجه به بودجه خود می توانید اسپیکرهای برندهای مختلف را خریداری کنید. اسپیکرهای گران‌تر معمولاً دارای قدرت بیشتری هستند و درایورهای ضخیم تر و سنگین تری دارند. برخی افراد فارغ از قیمت و امکانات اسپیکر، تنها به برند اسپیکر اهمیت می دهند اما قیمت، بالاتر کیفیت را تضمین نمی کند. هنگام قضاوت در مورد کیفیت یک اسپیکر موارد مهمتری نسبت به قیمت وجود دارد که باید در نظر بگیرید. به طور مثال برای خرید اسپیکر بلوتوثی زیر یک میلیون تومان اسپیکرهای برند گلکسبیت با امکانات خوب را می توان تهیه کرد. این برند دارای گارانتی نیز است.

عوامل موثر در قیمت اسپیکرها

هزینه اسپیکر بیشتر ناشی از قطعات الکترونیکی آن است. اسپیکرهای رده بالا با توجه به طراحی بلندگوها، کیفیت مواد، دوام و وزن و حتی برند می توانند گرانتر باشند. این عناصر اغلب بسیار مهمتر از آن چیزی هستند که مردم تصور می کنند. اگر به کیفیت اهمیت می دهید، مهم ترین چیزی که باید به آن توجه کنید قیمت گذاری بر اساس برند است. به عنوان مثال، هدفون Beats محصولی با کیفیت بسیار پایین است ولی به دلیل نام برند خود با قیمت بالایی فروخته می شود. به غیر از نام برند، چندین مؤلفه دیگر وجود دارد که کیفیت اسپیکر را توسط آن می توان تشخیص داد.

کیفیت صدا

مهمترین چیزی که در یک اسپیکر بلوتوث باید به آن توجه کنید، کیفیت صدای دستگاه است. برای اطمینان از کیفیت صدا، باید به آشفتگی هارمونیک کل که باید کمتر از 1٪ باشد نیز توجه کنید. نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنید، محدوده فرکانس است که باید بین 100 هرتز تا 20 کیلوهرتز باشد.

عمر باتری

یکی دیگر از نکات مهم، عمر باتری است. به دنبال بلندگوهایی باشید که عمر باتری طولانی دارند تا بتوانید ساعت ها بدون نیاز به شارژ مجدد از آن استفاده کنید.

قابلیت حمل

اگر قصد دارید از بلندگوی بلوتوثی خود در حال حرکت استفاده کنید، پرتابل بودن اسپیکر بسیار مهم است. به دنبال اسپیکرهایی باشید که سبک و جمع و جور هستند تا بتوانید به راحتی هر جا که می روید، آنها را با خود ببرید.

دوام

بسته به نحوه استفاده از بلندگوی بلوتوث خود، دوام ممکن است عامل مهمی باشد. اگر قصد دارید از آنها در کنار استخر یا در ساحل استفاده کنید، به دنبال اسپیکرهای ضدآب یا مقاوم در برابر آب باشید.

اتصال

گزینه های اتصال موجود در بلندگوی بلوتوثی را در نظر بگیرید. برخی از اسپیکرها روش های دیگر اتصال مانند NFC، کارت حافظه، Aux و ... را نیز ارائه می‌دهند. با در نظر گرفتن این عوامل کلیدی، می توانید بلندگوی بلوتوثی را انتخاب کنید که برای شما و نیازهای شما مناسب است. چه به دنبال یک بلندگوی قابل حمل باشید یا یک بلندگوی قدرتمند برای سیستم خانگی، یک بلندگوی بلوتوثی برای شما مناسب است. بنابراین تحقیقات خود را انجام دهید، نظرات دیگران را بخوانید و اسپیکر مناسب برای لذت بردن از موسیقی و سایر محتوای صوتی خود را پیدا کنید!

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار