کد خبر: ۲۲۳۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
کارشناس بازار سرمایه گفت: بیشترین ارزش معاملات را گروه بانکی (۱.۵ برابر میانگین هفتگی) و پس از آن گروه‌های خودرویی (۰.۶ برابر میانگین هفتگی) به خود اختصاص داد.

خانم رباب وفایی گفت: شروع هفته با سبز پوش شدن کامل گروه خودرو و قطعات و ثبت بیشترین رکورد ارزش معاملات خرد از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا کنون شروع شد. گروه بانکی و پالایشی هم از پرتقاضا‌های بازار بودند. بیش از ۶۰ درصد بازار مثبت معامله شد و منفی سهام خریدار خوبی داشت. جابجایی پول در صنایع مختلف فرصت رشد متعادل و هم تراز را برای عموم بازار فراهم می‌سازد.

به گفته این کارشناس بازار سرمایه، ارزش معاملات خرد (سهام+حق تقدم) مبلغ ۱۹ میلیارد تومان بود، معاملات صندوق‌های سهامی از امروز تا ساعت ۱۵ ادامه دارد. امروز بیشترین ارزش معاملات را گروه بانکی (۱.۵ برابر میانگین هفتگی) و پس از آن گروه‌های خودرویی (۰.۶ برابر می انگین هفتگی) به خود اختصاص داد.

او می گوید: تراز پول حقیقی در سهام مثبت ۲۲۰۰ ، در درآمدثابت ها منفی ۷۸۵ میلیارد تومان به ثبت رسید. همچنین تعداد نماد‌های صف خرید ۲۱۳، نماد مثبت بدون صف ۱۹۷، نماد منفی بدون صف ۲۱۳، تعداد نماد‌های صف فروش ۴۱ نماد بوده است.

در نهایت امروز شنبه (۱۶ اردیبهشت) در ابتدای بازار شاخص کل بورس با رشد ۱۲ هزار و ۸۷۲ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۵۲۷ هزار و ۵۴۶ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازارشاخص کل بورس با رشد ۲۰ هزار و ۵۵۹ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۵۳۵ هزار و ۲۳۴ واحدی ایستاد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار