کد خبر: ۲۲۳۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
از امروز (۲۰ اردیبهشت ماه)، مهلت تعریف حساب وکالتی برای مشارکت در مرحله دوم طرح فروش یکپارچه خودروها، نزد بانک‌های عامل فراهم شده است. متقاضیان از امروز تا ۲۹ اردیبهشت ماه فرصت دارند، با مراجعه به یکی از شعب بانک‌ها برای تعریف حساب وکالتی به‌نام (به‌نفع) سازمان حمایت به صورت حضوری یا اینترنتی اقدام کنند.

آغاز مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو با تعریف حساب وکالتی

با تعیین تکلیف نهایی وضعیت متقاضیان مرحله اول طرح یکپارچه فروش خودروهای داخلی (مشخص شدن نتایج تغییر دهندگان نوع خودروی انتخابی برای تحویل در سال ۱۴۰۲)، فرآیند مرحله دوم از امروز (چهارشنبه) با آغاز مهلت برای تعریف حساب وکالتی رسما آغاز می‌شود.

متقاضیان مشارکت در مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها از امروز بیستم تا  ۲۹ اردیبهشت ماه (۱۰ روز) فرصت دارند که با مراجعه حضوری به یکی از شعب ۲۶ بانک عامل یا به صورت اینترنتی برای افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه که مشابه مرحله اول همان ۱۰۰ میلیون تومان است اقدام کنند.  

مشتریان حتما دقت کنند که بایستی حساب ‌وکالتی را به‌ نفع سازمان حمایت در آورند ‌و در اقدام غیرحضوری (اینترنتی) حتما تیک گزینه سازمان حمایت را بزنند تا همچون تعدادی بسیاری از متقاضیان در مرحله اول که به سبب به‌نفع سازمان حمایت نشدن حساب‌های وکالتی خود از دور ثبت‌نام حذف شدند، دچار مشکل نشوند.

سایر اطلاعات دومین مرحله از فروش یکپارچه خودروها همچون نوع خودروها و...  به‌زودی اطلاع‌رسانی خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار