کد خبر: ۲۲۳۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۶
­مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو گفت: در این مرحله، طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده اضافه شده و متقاضیان این طرح هم باید حساب وکالتی داشته باشند.

آقای مهدی تقدسی با بیان اینکه تنها تفاوت مرحله دوم فروش یکپارچه خودرو با مرحله نخست، اضافه شدن طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده و انتخاب پنج اولویت از همان ابتدای ثبت‌نام است، گفت: برای مادران و دارندگان خودرو‌های فرسوده هم همچون متقاضیان عادی تعریف حساب وکالتی به نام سازمان حمایت پیش‌شرط اصلی است.

او ضمن تایید زمانبندی اعلام شده برای فرآیند مرحله دوم فروش یکپارچه خودروها، افزود: از ۲۰ تا ۲۹ اردیبهشت ماه متقاضیان می‌توانند برای تعریف حساب وکالتی "به نام سازمان حمایت"، واریز وجه ۱۰۰ میلیون تومان و مسدود کردن آن در حساب مذکور اقدام کنند؛ پس از پایش اطلاعات و ارسال اطلاعات متقاضیان از بانک‌ها به سامانه، از سوم خرداد ماه تا ۱۰ خرداد، ثبت‌نام آغاز خواهد شد.

مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، گفت: متقاضیان طرح جایگزینی خودرو‌های فرسوده باید توجه داشته باشند که همچون دو طرح دیگر (عادی و طرح حمایت از قانون جوانی جمعیت ویژ مادران) بایستی برای تعریف حساب وکالتی به نام سازمان حمایت و مسدود کردن وجه ۱۰۰ میلیون تومان اقدام کنند.

تقدسی ادامه داد: طرح فروش یکپارچه خودرو‌ها ادامه‌دار خواهد بود و ختم به این دو مرحله نخواهد شد، اما اینکه فرآیند مرحله سوم دقیقا چه زمانی باشد، هنوز مشخص نیست و قطعا پس از پایان مرحله دوم، برای مرحله سوم و اجرای آن برنامه‌ریزی صورت خواهد گرفت.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار