کد خبر: ۲۲۴۰۶۰
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۱
تصاویر وینتیج جذاب از پایتخت فرانسه که با تصاویری از همان مکان‌های امروزی، از برج ایفل گرفته تا شانزه‌لیزه و گار دو نورد مطابقت دارد را مشاهده کنید.

پاریس در گذر زمان + تصاویر

شاهد تحول پاریس از زرق و برق دوران بل اپوک تا جنگ جهانی دوم و پس از آن باشید.

به گزارش تجارت آنلاین از فرارو، پاریس در آن زمان و اکنون نوشته پیتر و اوریل کین که توسط Pavilion منتشر شده است، تصاویر آرشیوی شهر را با عکس‌های معاصر گرفته شده از یک دیدگاه تطبیق می‌دهد، و به مکان‌های دیدنی پاریس مانند برج ایفل، خیابان شانزه‌لیزه، ایستگاه راه آهن نورد و Gare du می‌پردازد.

پیتر و اوریل کین در ۳۰ سال گذشته در پاریس زندگی می‌کنند و پاریس واکز را اداره می‌کنند، شرکتی که تور‌های پیاده روی به زبان انگلیسی را در طول سال در شهر ارائه می‌دهد.

در مقدمه کتاب، آن‌ها می‌نویسند: داستان پاریس داستانی است که بیش از ۲۰۰۰ سال را در بر می‌گیرد، و به طور قابل توجهی، شهر شواهد شگفت انگیزی از میراث خود از هر عصری حفظ کرده است.

منشاء شهر را می‌توان از دوران ماقبل تاریخ تا امروز به سادگی با قدم زدن در خیابان‌ها ردیابی کرد. هیچ کاری هیجان‌انگیزتر یا لذت‌بخش‌تر از جستجوی تکه‌هایی از گذشته در شهر نیست که اکنون در تار و پود امروزی بافته شده است.

همانطور که کتاب وعده داده است، برای تاریخ تصویری خیره کننده از زیباترین و رمانتیک‌ترین شهر اروپا» عکس ها را ببینید و مقایسه کنید: 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار