کد خبر: ۲۲۴۰۷۴
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۰
اتاق بازرگانی تهران اعلام کرد که در نمایشگاه نفت ۲۰۲۳، ۲۸ شرکت روس به ایران خواهند آمد.

 

شرکت‌های روس برای همکاری نفتی به ایران می‌آیند

بنا بر اعلام معاونت امور بین‌الملل اتاق بازرگانی تهران، شرکت‌های روسی حاضر در نمایشگاه، راهکارهای کارآمدسازی صنعت نفت و گاز و صنایع سوخت و انرژی را در اختیار شرکای بالقوه خود در ایران و سایر بازدیدکنندگان از دیگر کشورها قرار خواهند داد. این شرکت‌ها در فضایی اختصاصی به مساحت ۶۰۰ متر مربع در سالن ۳۸ نمایشگاه بین‌المللی حضور دارند و کالا و خدمات خود را عرضه می‌کنند.

بازدیدکنندگان می‌توانند فناوری‌های جدید آنالیز و اندازه‌گیری، تجهیزات و خدمات حفاری، پمپاژ و تعمیر چاه‌ها، سیستم‌های انتقال نفت برای تولید و تامین، تجهیزات بارگیری و تخلیه فرآورده‌های نفتی و سایر مایعات فنی، تجهیزات تصفیه آب و همچنین فناوری ایجاد و توسعه زیرساخت‌های صنایع سوخت و انرژی و بسیاری موارد دیگر را مشاهده و ارزیابی کنند.

برابر برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته توسط اتاق بازرگانی تهران و دیگر نهادهای مربوطه، نمایندگان ۲۸ شرکت روس طی ۴ روز حضور در نمایشگاه در بیش از ۴۰۰ نشست مذاکره و گفت‌وگوی مستقیم با فعالان اقتصادی بخش خصوصی اعم از تولیدکنندگان و صادرکنندگان تجهیزات صنعت نفت و گاز حضور پیدا می‌کنند و همچنین نشست‌هایی چندجانبه با مقامات و مسئولان دولتی خواهند داشت.

حضور شرکت‌های روسی در نمایشگاه نفت ایران، امکان شناخت بیشتر فعالان دو کشور و توسعه روابط اقتصادی و مراودات تجاری بین ایران و روسیه را فراهم می‌کند و مهم‌تر از آن زمینه همکاری‌های مشترک در بازارهای منطقه و کشورهای خاورمیانه را ایجاد می‌کند.

مرکز صادرات روسیه که یک نهاد دولتی برای حمایت از صادرات غیرخام است پشتیبانی مالی و غیرمالی این شرکت‌ها را در تعاملات خارجی از جمله بیمه اعتبارات صادراتی و سرمایه‌گذاری و آموزش برعهده دارد. با اعلام معاونت امور بین‌الملل اتاق بازرگانی تهران، دیدار و مذاکره مستقیم فعالان اقتصادی بخش خصوصی با این شرکت‌ها در پاویون روسیه در محل نمایشگاه امکان‌پذیر خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر: