کد خبر: ۲۲۴۱۳۹
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶
مربی تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد، با وجود تمامی مشکلات از نظر او این تیم نتایج خوبی گرفته و قهرمان لیگ است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، خسرو حیدری در پایان آخرین دیدار فصل آبی‌پوشان و برد پُرگل این تیم مقابل تراکتور اظهار داشت: با همه مشکلاتی که داشتیم  و کسی کمک نکرد، برای ما عقده شده بود که لیگ را خوب تمام کنیم. واقعاً دم بچه‌ها گرم که با این همه سختی آمدند. امروز هم یک بازی خیلی خوب انجام دادیم و لیگ را خوب تمام کردیم. بازی خیلی مهمی با نساجی در جام حذفی داریم و امیدوارم این بازی انگیزه‌ای برای بازیکنان باشد تا آن را هم خوب تمام کنیم.

وی راجع به از دست رفتن قهرمانی استقلال با شکست مقابل پرسپولیس گفت: آن بازی را ما نباختیم. پنالتی ما را نگرفتند؛ اگر گرفته بودند ما می‌توانستیم جلو بیفتیم. این چیزها برای ما عادی شده است و از این مشکلات زیاد داشتیم. باید تیم ما به ثبات برسد. با همه مشکلاتی که داشتیم و تغییر چند مدیرعامل و مشکلات مالی، از لحاظ نتیجه فصل خوبی داشتیم و به نظرم قهرمان تیم استقلال است.

مربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: اصلاً شرایط استقلال و پرسپولیس مساوی نبود. فکر می‌کنم دریافتی پرسپولیس تا امروز 75 درصد بوده است، اما بازیکنان ما هنوز 40 درصد هم نگرفتند. شرایط مساوی نبوده است و خیلی مشکلات دیگر داشتیم که بعد از هر بازی بازیکنان ما به جای صحبت در مورد بازی، از مشکلات صحبت می‌کردند. بازیکن تا یک جایی بازی می‌کند و از یک جایی دیگر حتی ما به‌عنوان مربی هم نمی‌توانیم به او انگیزه بدهیم. قبل از بازی با مس کرمان به بچه‌ها گفتیم دم‌تان گرم، اما باید لیگ را خوب تمام کنیم و دیدید مس رفسنجان را در رفسنجان شکست دادیم که تا به حال نباخته بودند و باخت گذشته‌اش هم حرف و حدیث داشت.

حیدری خاطر نشان کرد: واقعاً از مسئولان توقع شرایط عادلانه داریم. اگر شرایط عادلانه باشد کیفیت استقلال مثل بازی امروز است. کریمی در فضای مجازی از تمدید قرارداد ساپینتو صحبت کرده است که این موضوع را به فال نیک می‌گیریم. باشگاه استقلال باید به ثبات برسد. پارسال استقلال قهرمان شد، اما مربی‌اش را از دست داد و کلی مدیرعامل عوض کرد. امسال تیم به ثبات رسیده است و فصل بعد می‌تواند فصل خوبی برای باشگاه باشد. وقتی چنین مربی باکیفیتی به ایران آمده است نباید بحث نگهداری او مطرح باشد. باشگاه تراکتور با خمس سه ساله قرارداد بسته و از این همکاری راضی است. امیدوارم باشگاه استقلال به ثبات برسد و ساپینتو بماند تا همه چیز را برای خوشحالی هواداران بگذاریم.

مربی استقلال در مورد تأکید کریمی بر حفط ساپینتو گفت: اگر اینطور باشد، دست‌شان درد نکند. این مربیان حرفه‌ای هستند، اما وقتی یکسری شرایط را می‌بینند، هَنگ می‌کنند. ما یک زمین تمرین درست و حسابی نداریم، در حالی که ساپینتو از امکانات مس کرمان تعجب کرده بود. امیدوارم بازی با نساجی را خوب تمام کنیم و به فینال برسیم.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار