کد خبر: ۲۲۴۲۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
عصر، محمد [هاشمی]، محسن [هاشمی] و حسین مرعشی، برای مذاکره و مشورت در مورد رفتن به مجلس آمدند. سه راه در پیش داریم: ۱- انصراف ۲- رفتن به مجلس و نامزدی برای ریاست ۳- رفتن به مجلس و نامزد ریاست‌نشدن؛ بیشتر تمایل به انصراف است، اگر بتوانم.  

  • به گزارش خبرآنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی خانه موزه آیت الله‌هاشمی رفسنجانی در بخشی از خاطرات یکشنبه ١ خرداد ١٣٧٩ او آمده است :

  • آقای حسین مرعشی، [نماینده کرمان] آمد. می‌خواست بداند که به مجلس می‌روم یا نه؟ گفتم، مایل نیستم به مجلس بروم؛ بررسی بیشتر شود، برای راهکار بهتر. آقای مسیح مهاجری، [مشاور رییس‌جمهور و مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی] آمد؛ با اظهارتعجب از اقدام رهبری در تأیید انتخابات تهران، علی‌رغم ابطال شورای نگهبان گفت، ترجیح دارد که شما با جلب موافقت رهبری، به مجلس نروید.
  • آقای [ابوالقاسم] خزعلی، [دبیرکل بنیاد بین‌المللی غدیر] آمد. از عملکرد دولت آقای [سیدمحمد] خاتمی، [رییس‌جمهور]، انتقاد زیاد نمود و گفت، اگر منع رهبری نبود، حرف‌های زیادی برای انتقاد داشت. از من خواست‌که به مجلس بروم و از انقلاب و اسلام حفاظت‌کنم. برای مؤسسه فرهنگی غدیر استمداد کرد.
  • آقای تیمسار [منصور] هاشمیان آمد. قبلاً رییس [راهنمایی و رانندگی] شهربانی بوده و بازنشسته است و در [شرکت] مترو کار می‌کند؛ فقط برای دیدار و اظهار محبت آمده بود. دکتر [علی] عباسپور، [نماینده تهران] آمد. از مشکلات کار شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت و پیشنهادهایی برای علاج داشت و مواضع مثبت و منفی اعضای موجود را گفت.
  • عصر، محمد [هاشمی]، محسن [هاشمی] و حسین مرعشی، برای مذاکره و مشورت در مورد رفتن به مجلس آمدند. سه راه در پیش داریم: ۱- انصراف ۲- رفتن به مجلس و نامزدی برای ریاست ۳- رفتن به مجلس و نامزد ریاست‌نشدن؛ بیشتر تمایل به انصراف است، اگر بتوانم.
  • مسئولان برگزاری کنگره سرداران شهید استان قزوین آمدند و گزارش دادند. من هم در خصوص آزادی خرمشهر و یادواره‌های شهدا صحبت کردم. شورای نگهبان از ستاد برگزاری انتخابات تهران، به خاطر تخلفات، به دادگاه شکایت‌کرد؛ دادگستری پرونده تشکیل داده است. دادگستری، اعلان کرده که یکی از اتهامات آقای اکبرگنجی، همکاری با یک افسر آمریکایی است.
  • اسراییل، امروز از چند شهرک جنوب لبنان عقب‌نشینی کرده و مردم به شهرشان برگشته‌اند. چین و اتحادیه اروپا، قرارداد همکاری وسیع اقتصادی منعقد کرده‌اند که آمریکا را ناراحت کرده است.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۲۰

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار