کد خبر: ۲۲۴۲۶۸
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۰
تیم های سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز زودتر از سایر رقیبان، نقل و انتقالات خود را آغاز کرده اند.

مسئولان باشگاه سپاهان بلافاصله بعد از اتمام لیگ بیست‌ودوم به سراغ تغییر و تحولات در فهرست تیم‌شان رفته‌اند و با توجه به باقی‌ماندن ۲ فصل دیگر از قرارداد ژوزه مورایس، سرمربی پرتغالی در نظر دارد تا در فهرست تیمش تغییراتی را ایجاد کند. جدایی بازیکنانی مانند الویس کامسوبا و مانوئل فرناندز، اولین اتفاقات نقل‌وانتقالاتی سپاهان پیش از شروع به کار رسمی بازار تابستانه بود اما حالا به نظر می‌رسد قبل از رسیدن به موعد بیستم خردادماه که مهلت آغاز نقل‌وانتقالات است، سپاهانی‌ها به دنبال جذب بازیکن هستند.

از تبریز هم خبر می رسد زنوزی مالک باشگاه تراکتور برای فصل آینده سرکیسه را شُل کرده و به دنبال خریدهای بزرگ برای رسیدن به آرزوی دیرینه اش یعنی قهرمانی لیگ برتر است. لیگ بیست و دوم به پایان رسیده و این دو تیم مدعی از جام حذفی نیز کنار رفته اند، بنابراین منطق حکم می کند زودتر از سایر رقیبان برای خریدهای تابستانی دست به کار شوند. گفته می شود هدف اصلی دو باشگاه سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز، تیم قهرمان یعنی پرسپولیس باشد.

از قرار معلوم این دو باشگاه مترصد اعلام لیست مازاد از سوی یحیی گل محمدی هستند تا مذاکرات جدی تر را با بازیکنان جدا شده از پرسپولیس آغاز کنند. به گفته نزدیکان باشگاه پرسپولیس چند بازیکن با تجربه و قدیمی پرسپولیس در لیست مازاد این باشگاه قرار گرفته و فصل آینده باید به دنبال تیم باشند. بازیکنانی که در فصل تازه به اتمام رسیده آرام آرام از ترکیب اصلی دور شده و به نیمکت نشین مطلق تبدیل شده اند.

این دسته از بازیکنان به علاوه یکی دو ستاره کارآمد که فرصت بازی در پرسپولیس را پیدا نکرده اند مد نظر تیم سپاهان اصفهان و تراکتور تبریز قرار گرفته اند. ستاره هایی که دوست دارند در نیم فصل اول لیگ بیست و سوم که به جام ملت ها منتهی می شود در ترکیب اصلی تیم خود باشند بلکه بتوانند تیم ملی را همراهی کنند.

ماندن در پرسپولیس به معنای نیمکت نشینی و از دست دادن جام ملت های آسیاست و برهمین اساس از الان می توان پیش بینی کرد مقصد بعدی بازیکنان لیست مازاد یحیی گل محمدی، اصفهان یا تبریز خواهد بود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار