کد خبر: ۲۲۴۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵
هواپیمایی آسمان با صدور اطلاعیه ای ضمن تشریح دلایل تاخیر در چند پرواز این شرکت و نقص فنی هواپیمای بوئینگ ۷۳۷ از مسافران عذرخواهی کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ شرکت هواپیمایی آسمان اعلام کرد: 30 اردیبهشت ماه پرواز شماره 851 زاهدان-تهران هواپیمای بوئینگ 737 با علامت ثبتی EP-APP در زمان شروع پرواز با مشکل فنی مواجه و از سر باند به رمپ منتقل شد که با هماهنگی‌های صورت گرفته مسافران به سالن منتقل شده و از این عزیزان پذیرایی به‌عمل آمد.

پس از بررسی های به‌عمل آمده توسط همکاران فنی و اعزام تیم تخصصی از تهران، مشکل فنی بر طرف و در بامداد یکشنبه به تهران عزیمت کرد. روز یکشنبه 31 اردیبهشت ماه نیز پروازهای این هواپیما طبق برنامه انجام و پروازهای تهران-یزد 862 و 619 یزد-مشهد را بدون تاخیر و در نهایت ایمنی انجام داد.

در ادامه برنامه های پروازی این هواپیما، پرواز 618 مشهد-یزد با مشکل فنی مواجه شد. با توجه به زمانبر بودن رفع مشکل باعث به وجود آمدن تاخیر در پرواز بعدی این هواپیما از یزد به تهران نیز شد.  لذا مسافرین پرواز مشهد به یزد به ترمینال و بعد از آن به هتل و مسافرین یزد به تهران به ترمینال هدایت شده و پذیرایی از این عزیزان صورت پذیرفت. این پروازها پس از برنامه ریزی و جایگزینی هواپیما، در بامداد دوشنبه انجام شد.

شرکت هواپیمایی آسمان وظیفه می داند از تمامی مسافرین عزیز این پروازها بابت تاخیر به وجود آمده عذرخواهی کرده و به اطلاع می رساند مهم‌ترین اولویت این شرکت حفظ جان مسافران و سلامت پروازهاست.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار
پرطرفدارترین عناوین