کد خبر: ۲۲۴۶۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۴
فینال جام حذفی فوتبال ایران بین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

فینال حذفی به وقت اضافه رفت؛ استقلال۱ - پرسپولیس ۱

فینال جام حذفی فوتبال ایران بین تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی برگزار شد.

داربی ۱۰۱ فوتبال ایران بین تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه آزادی آغاز شد.

پرسپولیس امروز با ترکیب علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر (فرشاد فرجی)، علی نعمتی، سروش رفیعی (سینا اسدبیگی)، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، وحید امیری (کاپیتان)، سعید صادقی (امید عالیشاه)، گئورگی گولسیانی و عیسی آل‌کثیر به میدان رفته است.

همچنین استقلال با ترکیب سید حسین حسینی، محمدحسین مرادمند، رافائل سیلوا، جعفر سلمانی (ابوالفضل جلالی)، صالح حردانی، روزبه چشمی (زبیر نیک نفس)، آرش رضاوند (آرمان رمضانی)، سعید مهری، مهدی قایدی، ارسلان مطهری (پیمان بابایی) و محمد محبی (سجاد شهباززاده) مقابل پرسپولیس صف‌آرایی کرد.

گل: 

پرسپولیس: مهدی ترابی (۲۹)

استقلال: محمد مرادمند (۱۱+۹۰)

کارت زرد:

استقلال: پیمان بابایی (دقیقه ۴۶)، روزبه چشمی (دقیقه ۶۹)

پرسپولیس: سروش رفیعی (دقیقه ۵۴)، دانیال اسماعیلی فر (۶۲)، علی نعمتی (دقیقه ۶۹)، مهدی ترابی (دقیقه ۶۹)

نیمه اول

دقیقه ۷: عیسی آل کثیر در گوشه محوطه جریمه استقلال صاحب یک موقعیت خوب شد اما نتوانست به خوبی از این فرصت استفاده کند و در حالی که مدافع آبی پوشان مقابل وی ایستاده بود یا زدن شوت توپ را به وی کوبید.

دقیقه ۱۰: استقلالی ها نیز در دقیقه دهم صاحب یک موقعیت مناسب شد که ارسال آبی پوشان توسط مدافعان پرسپولیس دفع شد تا توپ به ارسلان مطهری نرسد و این موقعیت از دست برود.

دقیقه ۲۱: محمد محبی با پاس ارسالی مدافع چپ استقلال یک موقعیت خیلی خوب را در محوطه جریمه پرسپولیس به دست آورد و با پای چپ را روانه زاویه مخالف دروازه پرسپولیس کرد که توپ به صورت خطرناک از کنار تیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۲۵: پیمان بابایی در این دقیقه توانست توپ را مدافع پرسپولیس بدزدد و با خلق یک ضد حمله و پاس کات بک، ارسلان مطهری را در یک موقعیت مناسب قرار دهد و این مهاجم با شوتی سنگین علیرضا بیرانوند را مجبور به واکنش کند و در نهایت توپ به کرنر برود.

دقیقه ۲۹، گل برای پرسپولیس: ارسال توپ دانیال اسماعیلی فرتوسط صالح حردانی دفع شد که مهدی ترابی پشت محوطه جریمه توپ را به دست آورد و توانست با یک ضربه سنگین و زیبا دروازه سید حسین حسینی را باز کند و شادی را به هواداران پرسپولیس هدیه دهد.

دقیقه ۳۵: در این دقیقه پرتاب اوت وحید امیری در محوطه جریمه نصیب سروش رفیقی شد که با ضرفه ای کم دقت توپ را به بالای دروازه استقلال فرستاد.

دقیقه ۴۰: شوت دیدنی و کات‌دار سعید مهری از پشت محوطه جریمه پرسپولیس به تیرک دروازه علیرضا بیرانوند ساییده شد و آه از نهاد استقلالی ها بلند شد.

دقیقه ۴۳: از پشت جریمه استقلال شوت سنگین سرلک در محوطه شش قدم استقلال به زمین خورد و حسینی به سختی توانست توپ را دفع کند اما مهاجمان پرسپولیس نتوانستند از ریباند توپ استفاده و توپ دفع شده را به گل تبدیل کنند.

نیمه دوم:

دقیقه ۵۰: آرش رضاوند با یک پاس زیبای در عمق مهدی قائدی را در موقعیت تک به تک قرار داد که با خروج فوق العاده علیرضا بیرانوند فضای مناسب دروازه بسته شد و توپ تک به تک توسط دروازه بان پرسپولیس دفع شد تا باز هم استقلالی ها در حسرت گل بمانند.

دقیقه ۵۱: مهدی قائدی در گوشه محوطه جریمه پرسپولیس شوت پر قدرتی را روانه دروازه پرسپولیس کرد که با فاصله اندکی به بیرون رفت.

دقیقه ۷۶: در این لحظه برای سعید صادقی موقعیت مناسب شوت زنی به وجود آمد اما نتوانست به خوبی از این فرصت استفاده کند و شوت وی با فاصله نه چندان زیادی هدر رفت.

دقیقه ۵+۹۰: مهدی ترابی ضربه سعید مهری به تیرک دروازه را جبران کرد و با ضربه موزی شکل توپ را به تیرک دروازه حسینی زد.

دقیقه ۱۱+۹۰، گل برای استقلال: سعید مهری ضربه ایستگاهی را از سمت چپ دروازه پرسپولیس به محوطه جریمه فرستاد و محمد مرادمند به زیبایی با ضربه سر توپ را چکشی به زمین زد و علیرضا بیرانوند هرچقدر خود را کش داد نتوانست توپ را از گوشه دروازه بیرون بکشد تا هواداران استقلال سر از پا نشناسند و بازی به وقت اضافه برود.

وقت اضافه:

دقیقه ۹۲: مهدی ترابی ضربه کاشته ای را که برای پرسپولیس به دست آمده بود از دست داد و یک موقعیت دیگر برای قرمزپوشان از دست رفت.

دقیقه ۱۰۱: در این دقیقه پرسپولیسی ها توپ را از طریق ضربه ایستگاهی به محوطه جریمه استقلال ارسال کردند که فرشاد فرجی توپ را با ضربه سر به شکلی خطرناک از کنار دروازه آبی پوشان به بیرون زد و نتوانست گل دوم را برای شاگردان یحیی رقم بزند.  

دقیقه ۱۰۸: توپ ارسالی به محوطه جریمه استقلال با ضربه سر خطرناک امید عالیشاه به بیرون رفت و باز هم دست پرسپولیس از رسیدن به گل کوتاه ماند.

دقیقه ۱۱۱: وحید امیری در این دقیقه از بازی توپ را به خوبی در محوطه جریمه به سینا اسدبیگی رساند و این بازیکن در حالی که می توانست به راحتی دروازه حسینی را باز کند توپ را از کنار دروازه روانه اوت کرد.

دقیقه ۱۱۵: امید عالیشاه از سمت راست دروازه استقلال ضربه ایستگاهی را به سمت دروازه حسینی ارسال کرد که با اشتباه مدافعان و دروازه بان استقلال توپ بدون اینکه به کسی برخورد کند به تور چسبید تا استقلالی ها باز هم از حریف خود عقب بیافتند و شاگردان یحیی به کسب دومین جام در این فصل برسند.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار